Ik ben er weer vandoor. Ga nog even wat fruit klaar maken voor Arinde en mij. Daarna Arinde uit bed halen en dan op naar de vergadering. Tot vanavond denk ik!
Zou willen dat we qua gezondheidszorg al veel eerder hier terecht waren gekomen, dan was het met Joost misschien wel heel anders gegaan. Maar ja, dat blijft gis-werk....
Dat gaat wel wat beter. Hij blijft wel nog erg huilerig.....net ook. Opa en oma zouden hem van school halen (dat wist ie). Helemaal leuk en hij was ook heel enthousiast toen ie ze zag bij school....en vervolgens heeft ie -eenmaal thuis op de oprit- wel een half uur gehuild en waarom . Anders dan anders.........
Ik ga er ook weer even vandoor. Zo Rick weer van school halen. En Joost heeft net een poepluier geproduceerd, dus die vangst hebben we vast gedaan. Nu hopen dat hij ook nog gauw wat plast (plaszakje heb ik net omgedaan) dan kan ik zo misschien nog even terug naar het ziekenhuis om dat ook nog in te leveren..... En zo blijven we bezig, hahaha.
Neehee stel dat ze je bespringt. Door de situatie gisteren met Maarit bij de HAP ben ik helemaal vergeten Niels te vragen of hij Baby t.v. wil opnemen. Ga straks een nieuwe poging wagen. Hier ben ik inmiddels klaar met zuigen en dweilen, alleen nog eten maken.
Ik zou ook wel in de tuin willen zitten ware het niet dat ik teveel hoofdpijn heb en een kop vol snot.:x
Ik heb net maar slim 2 paracetamol ingenomen. Dacht laat ik toch even de temp opnemen bij mijzelf en die was toch 37,6C. Normaal heb ik een lage 36 dus dan klopt het wel dat er wat in die holtes zit te broeden.
Hmm.. vervelend Senn.. Hier ff lekker rust.. Maureen ligt op bed en Christian is weg met Esmée.. Heerlijk.. Koppijn zakt spontaan... Hier ook helemaal vol.. Continu niezen.. Wat dat nou weer is?
Ja, ik heb ook erge zin in zondag.. Christian ook geloof ik... zaterdag heeft hij nog een mooie auto klus waar hij veel op gaat verdienen