Wij hebben inmiddels besloten om voor Arinde toch geen houten keukentje te kopen. We zagen van de week bij de Intertoys een plastic keukentje en dat scheelt toch wel heel veel in prijs en dan zitten er vaak ook nog heel veel accesoires bij. Misschien kunnen we dan wel een keukentje vragen van de beide opa's en oma's en kunnen we zelf nog iets van duplo geven. Zit dan alleen te twijfelen tussen de dierentuin, de boerderij of het familiehuis. Iemand tips wat leuk is??
Jurre heeft de grote stadsdierentuin en die is erg leuk! oh ja, bij de v&d als je wat airmiles inlevert, dan krijg je 50% korting op duplo. WIj hebben vrijdag voor jurre ook vast een duplo helikopterachtig ding gekocht (daaf heeft hem uitgezocht geen idee meer wat het was , hoe bedoel je zwanger, het was iig een vliegding)
Het is alle 3 leuk. Ligt er ook maar net aan waar haar interesse het meeste ligt. Voor Karsten had ik de boerderij genomen en anders de dierentuin want daar zitten meeer dieren bij die hij nog niet kent en heeft hij daar weer een uitdaging in.
We zijn dus weer terug van de tandarts. Ik heb een bepaald laagje op mijn kies/zenuw gekregen dat moet volgende week nog een keer en anders gaat ze verder kijken. Niemand gaat jes of zelfs maar tandsteen dus wat dat betreft had ze vandaag een slechte klant aan ons. Alleen Sven heeft daar de hele boel onder gespuugd omdat hij over zijn nek ging van de fluor. Weet nu al dat dat over een 1/2 jaar een drama gaat worden.
zo, hier heeft esmée net haar eten op en mau heeft al 1,5 uur haar eten op vanavond lekker naar de buurtjes op visite. die zijn 4 jaar getrouwd vandaag.. lekker gebakje eten
Ik heb om 18.30 uur een afspraak staan voor Maarit bij de HAP. Ze heeft weer 39,1C en ligt met opgetrokken benen te kreunen op de bank omdat ze zo buikpijn heeft. Ik voel ook dat haar dunne darm erg dik is op de plek waar ze pijn heeft dus ben benieuwd wat de arts zegt. Ik laat straks nog wel even weten hoe of wat en als ik doorgestuurd wordt (wat ik niet denk) dan sms ik wel even.
Fijn dat iedereen weer goed gekeurd is. Hopelijk helpt het laagje wat ze op je kies gedaan hebben! Balen Sven zo reageerde op de fluor. Hoor je vaak he, dat kinderen dat zo vies vinden. Heb er zelf geen ervaring mee, want wij hoefden het vroeger nooit van onze ouders
hoi hoi!! ben de hele dag al een poging aan het doen om bij te lezen, dus denk dat ik de helft wel weer vergeten ben.. Daantje hopelijk heb je gisteren een leuke avond gehad! Senn nogmaals beterschap voor maarit, hopelijk kunnen ze wat voor je doen bij de HAP Ramoontje wat een raar en ondoordacht idee, om met zoveel kinderen naar het water te gaan.. Zag ook dat Joost aangekomen is!! SUPER!!! Mirrem wat een verontschuldigingen.. hoeft toch helemaal niet?? Forum is geen verplichting.. vind het alleen maar leuk als je dr bent!! so welcome back!! rensie gave kamer!!! kan me voorstellen dat je daar trots op bent!! hoe gaat het nu met je bijna op het einde?? Linnielin super zeg dat de echo goed was!!! had je het in je familie al bekend gemaakt? of wil je daar nog even mee wachten?? @hier.. Isabella is gelukkig weer redelijk opgeknapt. Ligt nu ook al lekker op bed, maar nu is Sebastiaan ziek. Gisteren al koorts van de prikjes en vandaag zag ik witte puntjes in z'n mondje.. spruw! Bijna nog niets gedronken vandaag (wel wat hoor, maar doet hem volgens mij zoveel pijn) Sebastiaan is in ieders geval wel lekker gegroeid, weegt nu iets boven de 7 kilo en 64 cm(als ik me niet vergis..) Morgenavond gaan we al naar mijn schoonouders.. dus moet ook nog alles gaan inpakken, maar ben aan het denken of ik van het weekend even rustig op en neer rijd..
Fluor kregen we bij mij op school ook altijd. En sommige kinderen vonden het inderdaad zo ranzig dat ze er van moesten spugen.
Nee, de familie weet het nog niet. Over 2 weken hebben we de termijnecho en daarna willen we het gaan vertellen. Dus nog steeds weten alleen jullie het Fijn dat Isabella weer aan het opknappen is, maar vervelend dat Sebastiaan nu niet lekker is. Lastig altijd die spruw! Succes nog met inpakken
Bij ons op school gebeurde het ook inderdaad. Met de hele klas tegelijk uit zo'n klein bekertje. En iedereen moest het dan daar weer in terugspugen Maar ik hoefde het niet van mijn ouders, samen met nog een meisje uit onze klas, dus wij probeerden de anderen altijd aan het lachen te maken zodat het misging
Zo, ik ga nu nog even strijken. Het is nu niet meer zo warm en er ligt wel weer aardig wat, dus dan is dat alvast gedaan.
heb je al leuke ideeen hoe je het gaat vertellen?? wel een eer hoor dat wij het al weten Isabella heeft nooit last gehad van spruw, maar t is gelukkig snel te verhelpen met een drankje en inpakken, ben ik nog steeds niet over uit..
Ik vind het gewoon onverantwoordelijk! En dan te bedenken dat ze tijdens de voorbereidingsvergadering al op groot protest zjin gestuit en gewaarschuwd zijn voor deze reacties... Jammer idd voor Rick, maar gelukkig kan hij nog niet zelf lezen en is hij nog niet leerplichtig....dus ik kan er zonder problemen "onder uit". We zullen idd gaan brainstormen wat we gaan doen....al is het maar hier om het hoekie met zijn allen naar de speeltuin .