Ahhhhhh heeft hij het overleefd of durf je niet te gaan kijken? Klinkt als een heel gezellig middag. Is Pat al thuis?
Heeft het overleefd........zie 'm tenminste nergens meer......... Het was zeker een gezellige middag! Nee Pat is nog niet thuis, die had cursus vanmiddag/vanavond.....die verwacht ik niet voor 21.00 uur thuis.....
die slaapt kei-goed , is wel nogaltijd snotterig en hoesterig en knort ook af en toe....maar het slapen gaat iig heel goed!
Maarit lijkt goed te reageren op de ab. Ze was vanavond aan het zingen en een heel stuk vrolijker dan de afgelopen week. Morgen maar de ha afbellen om 8 uur want we hebben voor 8.45 uur een afspraak staan. Ze had wel nog 38 rond vanavond maar dat is al 1 hele graad lager dan gisteren. Ik kwam haar juf ook nog tegen toen ik Sven uit de BSO had gehaald dus haar heb ik in vogelvlucht de afgelopen week beschreven. Zwemles voor zaterdag heb ik wel afgezegd want ik vind dat ze eerst van de ab af moet zijn en weer wat moet aansterken voor ze intensief gaat zwemmen.
Ik heb al 2 ijsjes op vandaag en ga zo mijn 3e eten. Heb even een vreetbui. Niels heeft bij de Aldi op mijn verzoek wat dozen ijs meegnomen en die moet ik natuurlijk uitproberen. Eentje springt er echt uit, die is ZO lekker.
Fijn hoor, dat de AB zo goed aanslaat! Heeft ook lang zat geduurd, dus fijn dat Maarit weer een beetje vrolijk is!
Moet je lekker doen ga ik even een ijsje pakken die ik als kind graag at. Dat is met zo'n kauwgombal onderin.