Juli 2008 mama's (deel 6!!!!!)

Discussie in 'De mama's' gestart door essie1979, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mja mannen en voetballen....................:D

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    hallo hallo

hoe is t hier??

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En toen was er niemand.:p

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier gaat het ziek zijn van de een over op de ander en dat blijft een beetje ronddraaien.:(

Ben er ook gelijk weer vandoor want we gaan zo naar Sven zijn school.
    En dat wordt nog gezellig net als het eten.
    Niels stontchagie, Karsten alleen maar janken, Maarit janken omdat ze haar bord niet optijd leeg heeft, Sven klagen dat hij het eten niet lekker vindt en ga zo maar door.:x

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    nee lijkt wel of ze gevlucht zijn toen ze mij zagen;)

6. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    gezellige boel daar zeg;). sterkte er maar mee

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dan hebben we nog een bezoek aan de kinderarts in het ziekenhuis van MOL tegoed met een hartecho. Maar daar wil ze dan eerst telefonisch over overleggen met die KA, om te zien of het wel nut heeft....of dat we idd op hetzelfde bankje als Karsten geplaatst worden. Maar naar ik zo inschat, zal ze er alles aan doen om te achterhalen wat er scheelt en hem iig heel goed in de gaten houden.

Vanmiddag alvast wat ontlasting weggebracht....ik belde met de vraag of dat toch morgen weggezet mocht worden (moest immers ook nog urine opvangen), maar ze wilde dat zo snel mogelijk hebben. Dus ik ben maar wéér naar het ziekenhuis gereden.
    En muts die ik ben....ik had Joost vanmiddag al een plaszakje aan gedaan in de hoop dat ik dan nu wat urine zou hebben.....nou die urine was er wel, maar mama was vergeten om het plaszakje vast te plakken....en ik geloof niet dat het de bedoeling is om een luier uit te wringen :D. Morgen dus nóg een keertje naar het ziekenhuis op en neer en dan vrijdag weer heel kort er naar toe om dat tbc-prikje 'uit te lezen' (duurt 2 minuten of zo;))..... En dan volgende week weer... Ja ja, je moet er wat voor overhebben ;):D

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Mama had een niet zo slimme actie (zie m'n berichtje hiervoor) :D :D :D

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hoop dat de pcm geholpen heeft!

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    O jee....ik hoop dat het toch wel gezellig was.....

11. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu met Maarit?? Knapt ze al een beetje op?

12. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is een beetje dubbel. Krijg wel weer kleuters, wat ook mijn voorkeur heeft dus dat is wel fijn. Ga nu samen met een andere collega werken, waar ik al eerder mee samen heb gewerkt. Zal wel weer wennen zijn, maar dat komt vast wel goed.
    Probleem is alleen dat zij eigenlijk maar 1,5 dag werkt en ik dus 2 dagen. Maar dan blijft er nog 1 morgen over...tja....dat betekent dus dat 1 van ons meer moet gaan werken. En eigenlijk willen we dat allebei niet:( Nu gaat zij er over denken of zij 3x in de maand die morgen wil werken en ik dan 1x in de maand. Ik zie het zelf niet zitten om 2 morgens per maand extra te werken, want op die dagen heb ik geen oppas. Dus ik hoop maar dat zij dat wil...en anders...weet ik het ook niet eigenlijk:(

13. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan ben je inderdaad toch niet helemaal lekker...maar dat had je vast al gevoeld;)

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei succes...wat voor avond is er bij Sven op school?

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hmmm, hoop dat je er samen met je collega uitkomt.

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    hmmmm, zit met mijn voetjes in een biotex-badje.....heb weer een ontsteking volgens mij (auw!)....

Rustig hier zeg....

17. Idd rustig hier zeg... Hier liggen de dames gelukkig op bed.. Pfff.. wat is Esmée vermoeiend zo zeg.. Maar zag dat ze ook weer een loopoortje heeft, dus hoop dat het dat is geweest de afgelopen 4 dagen... Blegh! Hoop dat ze morgen beter te pas is...

18. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    Goedemorgen,

hier echt een rotnacht en avond gehad, isabella is behoorlijk in de diarrree en klaagt ook over pijn aan haar kontje. Het is ook best rood daar. Die was gisteravond echt helemaal overstuur en vannacht ook redelijk vaak wakker geworden. nu loopt ze lekker zonder luier door het huis heen. Gelukkig heeft ze geen koorts

Sebastiaan had behoorlijk last van zijn prikjes, dus die is ook vaak wakker geweest en had wel last van verhoging, al met al een gezellig nachtje!

Jos zou gisteren ook op tijd thuis zijn, gaat er een alarm af op het werk moest hij helaas blijven dus die was er pas tegen negen uur. Zul je altijd zien, als het even niet uitkomt.

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg

nou update:

Ben dus terug gegaan, maar lag dus wel aan mij. Blijkbaar waren de bestanden te klein 400x600 kb en het moet minimaal mb zijn willen de foto's mooi lukken. Ja weet ik veel. Ik knip gewoon met de camera en er komen foto's op. Dus heb de instellingen moeten veranderen van de camera. Die man zei van dan kun je wel minder foto's op je kaartje maar de kwaliteit is wel beter. Het lag dus gewoon aan het aantal pixels. We hebben die camera nu iets van 2 of 3 jaar en altijd zo geknipt en alle foto's zijn goed gelukt. Maar ja als je de foto's op een afstand houd zie je het niet (en de oma's zien alle 4 toch niet zo goed dus dat maakt dan toch weinig uit ;) ).

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Maakt niet uit joh, ben allang blij dat jullie dat willen doen!

Deel Deze Pagina