dat valt dan idd nog mee....hier geeft de thermostaat beneden in de woonkamer nog altijd 25 graden al...maar da's altijd nog 2 graden minder dan boven
Vandaag trouwens in Lommel nog alle winkels gehad voor nieuwe sandalen voor Joost.....missie niet geslaagd (ja als ik er 60 of meer euro voor uit had willen geven)...
bij jullie is het dus ook lekker warm, hier ook. Net een lekker buitje gehad waardoor het buiten wat afgekoeld is. De ramen staan overal wijd open om even te luchten. binnen was het hier ook iets van 25 graden
Hier was het vanmorgen al 28 graden. Tussen de middag lekker gebbqt en vanavond zijn we pannekoeken gaan eten en mocht mika een skippybal uitzoeken waar hij super blij mee was
Misschien wil hij de tuitbeker idd wel niet meer. En als je hem een beker met een rietje geeft....vindt 'ie misschien ook wel weer leuk.
hier ook nog steeds en ik heb beneden nu ook alles open staan (boven uiteraard niet, want de jongens liggen in bed )
dan moet ie nog maar even met zijn "oudjes" doen.... bloten voeten vind ik na die vlooienplaag niet zo'n fijn idee .
trouwens, denk dat ik weer bi heb . Net de symptomen opgezocht en was precies wat ik ook heb . Moet volgende week maandag naar de vk dus dan maar vragen en een afspraak maken bij de fysio. Deze keer is het niet de rug of ja een klein beetje maar meer bij het schaambot zeg maar en in de liezen
Oei beetje prijzig voor sandalen. Heeft hij van die moeilijke voeten dan of zat er niks qua smaak bij?