Maar dat doe ik dus echt wel iedere dag . En wat denk je van al dat zand dat Rick meebrengt van school (in zijn zakken, in zijn sokken, in zijn schoenen, in zijn onderbroek..:x..ik weet niet wat die doen in de zandbak....maar ik kan er thuis bijna een zandbak mee vullen )
en het is weer mooi weer en mika zit meteen weer onder de muggenbulten, heb er hier geen kunnen ontdekken, dus denk dat hij het bij de ouders van leon heeft opgelopen, alles bij elkaar wel geteld 15 stuks!
Ja klinkt heel bekend. Gelukkig ben je al ruim over de helft, bij mij begon de ellende al met 11 weken. Neemt niet weg dat het natuurlijk erg pijnlijk is en het je beperkt in je kunnen.
Bij de goedkopere was er óf geen keus óf niets naar mijn smaak (wil per se een dichte/bedekte neus ) óf ze waren langs het enkeltje gewoon veel te wijd. En bij de duurdere winkels keus genoeg, maar dus niet in de prijsklasse die ik bereid was ervoor te betalen.
Kan hij het al helemaal zelf? Joost wil wel drinken uit de beker, en liefst ook zelf vasthouden, maar dat gaat dus niet . Dus ik moet de beker vasthouden....
Merk het nu vooral als ik een tijdje gezeten heb, en met slapen, dan kan ik me niet fatsoenlijk zonder pijn op mijn andere zij draaien en met opstaan, aankleden lukt niet staand, moet ik gaan zitten
We vermoeden buiten (ergens). Heb er in huis geen kunnen vinden, maar we hebben alle 4 helemaal onder gezeten. dat wil zeggen Pat en ik alleen op de benen en de jongens echt overal. Was nog voordat ze de waterpokken kregen, dus zeg maar bij de eerste keer mooi weer. Daarna is het gras goed geverticuteerd en sindsdien hebben we er geen last meer van .
ja he . Gelukkig heeft hij er niet zoveel last van. Maar zijn echt dikke rode bulten . Zelfs 1 op zijn oortje wat nu dus dik en rood is