zo, was ik weer ff. wel goede nacht gehad. alleen hoest Maureen ontzettend. die hoest zichzelf steeds ff wakker. Esmée was kwart voor 7 wakker. schoonmama komt straks. die neemt Esmée eerst ff uurtje mee zodat ik ff rust heb, want heb nog steeds giga hoofdpijn helaas daantje, balen van de foto's lisette, balen van je nacht zeg!
Halllo meiskes! Alles goed, we zitten alweer in deel 6! Ik ben zoooo moe?! En wordt ook zo moe van het moe zijn en mijn geklaag hierover?! Eergister niet geslapen, tja 3 uurtjes. Gister overigens wel geslapen maar ben nog steeds moe! Ben overigens wel een weekje vrij zonder dat het me verlof dagen kost, handig dat de "feestdagen" op mijn werkdagen vallen hihihihi. Dus morgen laatste werkdag en volg. donderdag weer beginnen! Da;s wel een fijn vooruit zicht. Vrijdag sta ik op de vrijmarkt in Haarlem Centrum. Ben errug benieuwd hoe of dat gaat, volgens mij verkopen we geen drol mja het zal vast gezellig zijn. enige nadeel...moet om 5:15 uur al op !!!!!!! Jullie nog plannen met Qday?!
Hey Silla, balen dat je zo moe bent zeg! Hier met Q-day waarschijnlijk eerst naar mijn nichtje en neefje toe, die gaan allemaal spelletjes doen op een groot veld. 's Middags naar de markt hier in Hardenberg en 's avonds als het mooi weer is, gaan we bbq-en met vrienden hier bij ons in de achtertuin..
Oei, dat is inderdaad geen lekkere nacht. Vandaag dus lekker een dagje in de tuin bivakkeren...lekker luieren
Vervelend dat je zo moe bent!!! Duurt wel lang, meestal gaat het in het 2e trimester wel over! Maar wel lekker dat je straks een weekje vrij bent!! Leuke plannen voor koninginnedag! Wij gaan 's morgens hier naar de aubade, daarna waarschijnlijk nog met Arinde bij de modelspoorbaan kijken en proberen of ze er een rondje in mee kan rijden. Is een soort traditie hier 's Middags gaan we met de hele familie van mannetje wat doen, maar dat is nog een verrassing. Schoonouders hebben dat geregeld. Daar blijven we dan 's avonds ook eten. Dus ook wel een gezellig dagje voor de boeg.
Wat een heerlijk weertje vandaag! Heb er al lekker van genoten. Vanmorgen eerst de badkamer een goede beurt gegeven en daarna lekker met Arinde naar de kinderboerderij geweest. Daar zijn we een uurtje gebleven, daarna nog even een boodschap gedaan en toen we thuis waren heeft ze nog een poos in de zandbak gespeeld. Dus lekker een dagje buiten! Vanmiddag ook geen plannen, dus kan ze weer lekker buiten spelen als ze straks wakker wordt!
zou wel willen maar is hier niet echt mooi weer, en heb isabella nu wel een luier omgedaan voor het slapen, maar de rest van de dag loopt ze lekker zonder. Daarom vandaag maar niet naar buiten.
Zie allemaal leuke plannen voor vrijdag, wij gaan denk ik even naar een vrijmarkt. Eerst morgen verjaardag van schoonmoeder..
Jammer dat het niet zo lekker is buiten! Hier is het heerlijk!!! Lukt dat, zonder luier??? Knap hoor! Geeft ze dan aan dat ze moet plassen of laat ze het gewoon lopen?
laat het gewoon lopen, wel netjes in een hoekje gaat het alleen maar sneller over, want ze heeft er echt last van. Krijg je wel veel was van, maar ja als zij zich er maar prettiger bij voelt
Zou ze het niet gelijk op een potje willen doen denk je? Als ze het toch in een hoekje doet, kun je misschien ook wel gelijk een potje proberen. Of zou ze daar nu geen zin in hebben denk je?
Zo, was ik ook weer. Esmée is een stuk beter te pas vandaag. speelt lief gelukkig. dus hoop dat het toch een oor ontsteking is geweest, want gisteravond kreeg ze dus een loopoortje en nu is ze lekker aan het spelen. gelukkig maar. hoofdpijn is al iets aan het zakken gelukkig...
Ja ik voel me vandaag een stuk beter. Niels is op mijn advies met Maarit nog een keer naar de dokter geweest en ze blijkt dus een oorontsteking te hebben. Kuurtje gehad dus daar moet het mee over gaan.