En dat heeft hij niet eigen geld. Ik heb wel al met Maarit besproken wat ik graag voor ontbijt wil met moederdag en wanneer ze dat met Niels moet bespreken.
Die hebben ze daar niet en bij Maarit op school duikt hij de poppenhoek in. Die is echt bij alle 3 favoriet.
Ramoontje ik ga er vandoor, nog even voor de buis voor Niels zo gaat werken. Ik wens je nog een "fijne" avond en ik spreek je morgen vast wel weer. Liefssssssssssss
Dan schaf maar zo'n klein spaarpotje voor 'm aan....duw je daar alle kleine muntstukjes in...heeft hij ook eigen geld
daarom had ik eigenlijk ook niet meer verwacht dat ie ze nog zou krijgen....die 10 tot 14 dagen waren voorbij.....
beterschap voor esmee, kk! en voor maarit, senn!! en voor ramoontje d'r voetjes!! en voor isabella d'r kontje, lisette!! en verder weet ik het even niet meer!
hier een super lekkere dag gehad, kan ook niet anders met zulk lekker weer!! s ochtends weg geweest voor bloemetjes voor in de tuin, daarna motorjas opgehaald (nu al knoop af...) en toen geluncht met justin bij een leuk zaakje. Lekker tosti gegeten en daarna naar hjuis. Uiteraard slapende justin in bed gelegd en in de zon lekker zitten lezen. En vanmiddag nog een ijsje gegeten met de overbuurjongentje en moeder. Erg gezellig! Alleen wilde justin net niet gaan slapen. Hij is net als wij ook strontverkouden en dus krijgt hij weinig lucht. lastig als je plat moet liggen...
jaaaa, helemaal super!! Ben echt super blij met mijn keuze en dat ik ben geswitched. Collega's super leuk en het werk weer uitdagend. En het engels gaat wonderbaarlijk ook steeds beter en het is zelfs zo erg dat ik thuis na moet denken over hoe ik iets in het nederlands moet zeggen!!