ga er maar vanuit dat dat sowieso gaat gebeuren/ jeroen is net een klein kind hoor als we bij ballorig zijn haha
nee, hoeven we daar niet meer over na te denken. Moet wel heel eerlijk bekennen dat ik het wel een beetje een domper vond toen ze zei dat het een jongetje was . MAar dit is ook leuk een broertje voor Mika. Is hem ook gegund . Zolang hij maar gezond is!
en ga er gelijk weer vandoor, isabella is weer wakker. Ze is vrolijk aan het kletsen dus denk dat het beter met haar kont gaat.. Zo eens spullen inpakken en naar mijn schoonouders! Fijne dag nog iedereen!
kwestie van wennen. ik had mij heel erg verheugd op een meisje maar iedereen incl wij zelf zeiden van begin af aan dat t een knul zou worden, toen t ook zo bleek te zijn was t wel er wennen aan t idee maar nu ben ik er dolgelukkig mee.
Oh jawel hoor ben er ook hardstikke blij mee! Maar wilde altijd een gezin met een jongen en een meisje . Denk ook omdat ik zelf ook een broertje heb. Het is idd een kwestie van wennen als had ik zelf wel zoiets van dat het een jongetje zou worden.
Heb nu al lol. Dan zet ik Niels er ook bij kunnen ze elkaar met ballen bekogelen. Misschien hebben ze wel een speciaal mannen uurtje.
Ben er weer vandoor, heb nog honger dus ga nog even wat eten. En dan de was ophangen buiten. En dan nog even relaxen buiten. En dan naar de slager vlees halen want we gaan vanavond bbq-en
Dat had ik bij Maarit. Wilde na Sven zo graag een jongen dat ik eerst erg teleurgesteld was dat Maarit een meisje werd. Maar als kleine meisje wilde ik altijd al een dochter hebben dus die teleurstelling was snel weg. Over zwanger zijn gesproken. Ik droomde vorige week dat Niels maar bleef aandringen voor een 4e. En ik maar afkappen dat ik dat niet wilde omdat ik dat emotioneel niet zou trekken. Vind het nu al zwaar genoeg. Misschien droomde ik dat omdat ik te laat ben met de maandelijkse periode.
ja dat zijn van zo'n dromen die ik ook zou kunnen hebben. Onbewust hou je je er misschien toch mee bezig.