Het laatste is er nog niet over gezegd want het wordt allemaal voor mij bepaald zonder dat ik er in gehoord ben.:x Zou vanmorgen een gesprek met mijn chef hebben erover maar dat zie ik ook niet meer gebeuren vandaag.
Ik heb het de hele dag al koud. Heb er spijt van dat ik vanmorgen iets met korte mouwen aan heb gedaan. Maar als ik straks naar de auto loop dan zal ik wel een hitteklap krijgen.
lekker ben je klaar mee zeg. zou je die chef niet kunnen bellen of mailen dat je vandaag nog een gesprek met hem wilt?? zou t er ook niet bij laten zitten:x
ja dat kun je wel verwachten ja. t is echt heet hier. en hier staat nog wel een licht zeewindje. ben benieuwd hoe t bij jullie zou zijn dan
Denk niet dat het aan die chef daar ligt maar in de hogere gelederen. Maar die chef zou mij wel informeren volgens de PMA en dat is tot op heden ook nog niet gebeurd. En omdat ik nu overloop trek ik het even emotioneel gezien ook niet om een hartig woordje te spreken met hem omdat het dan 1 grote janksessie wordt ben ik bang en daar heb ik niet echt zin in.
nee dat kan ik begrijpen dat je daar geen zin in hebt. maar t blijft , ookal komt t van hogeraf, een rotstreek