Ach lieffie toch! Ik hoop dat je idd snel wat meer weet over Marit. En wat de taalontwikkeling van Karsten, hier idem. Wij moete na de 2e verjaardag bij CB terugkomen over dit onderwerp. Maar goed sowieso een hele dikke digi knuffle van mij
Dank je wel je bent een schat, jullie allemaal trouwens. Ik ga Sven zo ophalen uit school. Moet nog tot 18 officieel maar heb er zat van. Sven is om 16.15 uur weer terug dus hij zal wel moe zijn van het schoolreisje. Spreek je gauw Sil!
Hi Daantje, Dit is wel een moeilijke, idd. Probeer er symbolen uit te halen maar wordt er zelf ook niet wijzer van. Foto(sessie); Je zou wat dieper naar jezelf moeten kijken, de mogelijkheid bestaat dat je minderwaardige gevoelens hebt over jezelf. Wat betreft jou rol als model in je droom; Je wilt jezelf mss in een ander daglicht stellen, dus je wilt wat veranderen of er vind een verandering in je leven plaatst (voor de 2e keer moeder worden??) Daarin tegen kan het mss ook te maken met je innerlijke onzekerheid. De rol v/d waterval; Dat staat voor een snelle ontwikkeling van je talenten maar soms bekent het ook dat je steun kunt verwachten (kep werkelijk geen idee in welke richting je dat zou moeten zoeken). Wimpers/Oog; Voor de wimpers heb ik niet echt een verklaring maar de oog staat wel voor bewustwoording. Mogelijke conclusie ala Silla; Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik het een moeilijke vond. Normaliter krijg ik door de beschrijving van de droom zelf al een beeld. Die heb ik wel maar kan deze zelf moeilijk verklaren. Als ik kijk naar de symbolieken denk ik zelf dat het te maken heeft met jou rol/visie als moeder en het moederschap. Mss doe je je in het "waakbestaan" je misschien voor alsof alles goed gaat en probeert je onzekerheden aan de buitenwereld te verbergen. Je maakt je innerlijk zorgen hoe je het doet als moeder en hoe je het gaat doen als moeder van 2 kids. Ik denk dat de droom jou wil vertellen dat je je dus geen zorgen hoeft te maken en dat je een goede moeder bent en je je weg wel weet te vinden als moeder van 2. Tevens zou je ook extra steun kunnen verwachten uit je omgeving. Dit is mijn conclusie op basis van de sybolieken waarschijnlijk kun je je er mss helemaal niet in vinden. Maar dit is wat ik "voel" bij deze droom. Moet ook toegeven dat ik het voor de verwekking van Tygo meer deed dus tis ook nog roestig zeg maar. Greetz
Ben het zat! Wil naar huis! Moet nog veel doen voordat ik naar de vrijmarkt kan. Gelukkig blijft Tygo bij mijn moedertje slapen en wij eten daar. Hugh gaat vanavond naar de sportschool dus ik heb het rijk alleen. Kan ook og ff naar de winkel als ik nog wat nodig heb. Maar probeer toch alles zo snel te doen dat ik er voor 22:00 uur in lig want ben echt kapot!
Nou ladies, brei er een eind aan voor vandaag! Ik ga uitloggen.... Ik spreek jullie denk pas volgende week donderdag! Liefs Silla
lekker dan. hier lichtelijk sjaggie. kan beter zeggen zwaar sjaggie. jeroen belde dat t iets later wordt en belde hem net op of hij al wist hoe en wat. vertelde hij me doodleuk dat t pas rond half 8 thuis is. ik zit steeds te wachten op hem met eten. ben ondertussen aan t vergaan en nu moet ik zelf maar iets regelen voor mij en nikita:x nikita al maar een liga gegeven om de grootste honger te dempen maar nu had ik net zo goed al een avondmaal naar binnen kunnen schuiven. en t leuke is dat ik ook nog naar de stad moet dus dat wordt weer haast werk omdat t toch al een half uur naar de stad is en straks zit ik ook nog eens alleen op de bank omdat meneer bekaf is van t werk omdat zijn baas niet op is komen dagen:x ben er echt ff helemaal klaar mee nu
Maandag zijn ze gemaakt en aangetekend verstuurd.........Auto staat nu inmiddels 3 weken in de garage klaar (maar moest eerst uitgevoerd worden enzo en daar gaan dan weer x-aantal werkdagen overheen, dan de verzekering, weer zoveel dagen verder en dan dus de kentekenplaten) :x
Ach meis toch!!! Het valt ook allemaal niet mee, en je redt het omdat je gewoon doorgaat . En misschien een keer een potje huilen kan ook wel opluchten hè . Oh heel fijn dat die werkervaringsplek niet doorgaat :x:x:x Is niet echt een positieve stimulans.... Dikke knuffel voor jou!
Joehoeh....VAKANTIE Heb vandaag een leuke dag gehad. Had met 3 collega's de koninginnedag op school geregeld en het liep fantastisch. Heerlijk!! En het weer werkte natuurlijk fantastisch mee! De kleuters mochten hun fiets versieren met crepepapier en daarna een rondje fietsen. En daarna met hun instrumenten en hoeden een optoch door de wijk lopen. De middenbouw had een speurtocht door de wijk. Ze moesten op zoek naar 'rare dingen'. Zoals een vlag die op z'n kop hing, of een tuin waarin de ontbijtspullen buiten stonden enz.... De bovenbouw deed vossenjacht, wat natuurlijk ook altijd erg leuk. Daarna hebben we lekker pannenkoeken gegeten op school, die de moeders hadden gebakken. Echt heel gezellig!!!! Toen ik op school de kinderen uit mijn klas zag met hun rood-wit-blauwe kleren aan dacht ik: dat wil ik eigenlijk ook nog voor Arinde voor morgen. Dus ben om 16.45 uur nog snel naar de winkels gefietst en heb voor Arinde nog een leuk rokje gekocht met rood-wit-blauw en een rode romper erbij. En nog een rood-wit-blauw lint voor in haar haren..dus die kan morgen mee