ik ga nog even wat foto's uploaden!! fijne avond kwebbels enne het komt vast wel goed!! ik duim voor je!!
dit is wat dennis de afgelopen dagen aan heeft gewerkt. de lampjes heeft hij in een koof gemaakt op het schuurdak. aan de andere kant komen er ook nog 3. en natuurlijk de klimtoren!
Vandaag de 20 wekenecho gehad en alles was gelukkig goed met ons meisje en hij hield het ook op een meisje. klein eigenwijs moppie is het want ze lag dwars in mn buik met dr rug naar ons toe. Heel handig om dan alles te controleren. Later draaide ze nog ff en trakteerde ons op een prachtig mooie heerlijk luie gaap. Zo leuk om ineens dat mondje wijd open te zien gaan. __________________
ling, leuke foto's. kwebbels, knuf en ik hoop dat je goed nieuws krijgt..... ramoontje... ben er stil van.... weet helaas hoe het is om jong iemand te verliezen. was 15 toen papa overleed mijn zusje 6.... komt weer ff boven... sann, fijn dat alles goed was. rest weet ik zo ff niet meer. ben beetje emotioneel door wat ramoontje schreef.... verschrikkelijk...
Bah, hier is het nu echt flink bewolkt en het waait best hard en het kan zo gaan regenen volgens mij, blegh.