Juli 2008 mama's (deel 6!!!!!)

Discussion in 'De mama's' started by essie1979, Apr 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Doen ze dan echt zo moeilijk over 2 dagen?:x

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis.:(

Heel veel succes morgen.
    Ga je nog naar het stadje?

3. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    wel jammer van de snottebel!! :D

4. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    das mooi! want we wilden vanmiddag nog ff weg gaan! ;)

5. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    vulling eruit?

6. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    net lekker door de regen naar mijn wewrk gereden! :D zeiknat maar ach dat geeft niks. wel vorzichtig op die gladde wegen. altijd als het een tijd niet geregend heeft.
    verder ligt justin lekker te slapen en dennis ook!! hahaha en ik lag ook al te soezen op de bank. zometeen nog maar even naa buiten als het droog blijft.

7. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Veel plezier nu schijnt het zonnetje.:)

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hier geen koniginnedag ;). Rick gewoon naar school en vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Rick vanmiddag thuisgehouden want die was toch wel warm...had dus ook koorts en heeft de hele middag liggen slapen op de bank.

De TBC-prik van Joost was negatief, dus goed nieuws. Verder zagen alle uitslagen die tot nu toe binnen waren er ook goed uit....

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Kentekenplaat is ook binnengekomen vandaag. Dus NIET AANGETEKEND verstuurd, grrrrr en bovendien pas woensdag verstuurd (en niet afgelopen maandag zoals beloofd). Nou ja, extra platen zijn al bijgemaakt....morgen dus mijn nieuwe auto ophalen :D :D :D

10. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    hoi hoi!

hoe is het hier?? hier wel goed alleen behoorlijk moe! gisteren gezellig verjaardag van mijn schoonouders gehad, was wel leuk, vooral om alle kinderen weer te zien (Jos zijn ouders hebben zes kleinkinderen in twee jaar tijd gekregen) lekker druk dus!

vandaag gezellig de vrijmarkt over geweest! Veel nieuwe kleren voor sebastiaan, hadden allemaal merkkleren voor maar 2,50 per stuk, erg fijn dus!

Susanne, mooie foto's van je meisje!! hopelijk was jeroen gisteren toch niet al te laat thuis.

Linnielin super dat het geregeld is op je werk! Fijne vakantie!

Ramoontje ook ik weet niet goed wat ik erop moet zeggen.. in ieders geval een dikke knuffel!
    Wespen hebben wij hier ook last van. Hebben een plant bij de buren en die loopt over in onze tuin, en daar komen ze graag op af. Bijna elke keer als ik het raam open heb zitten ze binnen.

KK mooie foto's van je meisjes! Hopelijk ging het vandaag iets beter met ze!

Senn ook ik vind het knap hoe je met de situatie omgaat, ik hoop alleen dat je toch goed om jezelf blijft denken!

sann super dat je een goede echo hebt gehad!

en toen wist ik het niet meer... heeft iemand trouwens nog iets van Ingrid gehoord? ben wel benieuwd hoe het met haar gaat.

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36

Je blijft lekker van de straat zo met de afwisselende zieke mannetjes.:(
    Beterschap voor Rick.

Fijn dat de uitslagen negatief waren, zitten daar ook de bloeduitslagen bij?

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ze zijn iig binnen dat is het belangrijkste!;)

Eindelijk vandaag je nieuwe auto.:D:)

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik heb dinsdag voor het laatst contact met Ingrid gehad en alles ging super.
    Morgen is ze er ook met de jongens bij de meeting dus dan kan je lekker bijkletsen.:D

Dan heb je een mooi deal voor de kleding voor die prijs.:)
    Ik ben niet gegaan want het regende hier veel te lang en lopen is veel te ver naar het centrum want je kan je auto daar nergens kwijt en het feit dat Niels lag te slapen en ik dus alleen moest met de kids.
    Wel op t.v. koninginnedag een beetje gevold dus ben toch nog een beetje op de vrijmarkt geweest.

En ik pas wel op mijzelf hoor.;)
    Heb vannacht heerlijk geslapen en ik doe vandaag lekker rustig aan.:)

14. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Nu snel aankleden en dan naar de supermarkt voor de laatste weekend boodschappen want binnen een uur regent het en ik wil lopend gaan dan heeft iedereen een beetje beweging.;)

15. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ik hoop dat het gelukt is want hier regent het al even.
    ben fijn aan de schoonmaak. dennis is met justin ff weg dus kan ik ff stofzuigen en dweilen.
    hopelijk klaart het weer een beetje op vanmiddag. wil ook nog even naar de markt namelijk.
    fijne dag nog!!

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Het miezerde wat op de heen en terug weg maar niet echt nat geworden omdat we onder de vele bomen doorliepen.
    Nu zeikt het echt pas goed.:p

Hebben we allemaal even een loopje gehad en een frisse neus gehaald.;)

Ben je nog naar een vrijmarkt geweest?

17. zo, goedemorgen. kan nog. hier wel lekkere nacht gehad. gisteravond gezellig met vrienden hier gegeten. was echt super gezellig! meiden sliepen heerlijk... dochtertje van onze vrienden sliep lekker in bedje op zolder. ging prima! Gister op de rommelmarkt een bijna nieuw speelding gekocht voor Esmée. soort boerderij met diertjes en moet je fruit in de schoorsteen gooien en dan gaat de boerin dansen enz. ze vind het geweldig! is ook het eerste waar ze vanmorgen mee ging spelen en speelt er nu nog mee. Maureen is nog steeds erg verkouden. hopelijk kan ze morgen gewoon lekker mee...

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Is ze wel koortsvrij vanmorgen?

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Hé Esther hoe is het met jou?
    Zie dat je de 30 weken alweer gepasseerd bent.:D

20. senn, ze heeft geen koorts gelukkig meer... ben alleen ook bang dat ze miss anderen aan gaat steken. maar wil haar ook zo graag meenemen. ff jullie mening? van de dames die heen gaan. eerlijk graag!

Share This Page