Man man wat zit die oudste toch complex in elkaar. Heeft mega buikpijn, is NIET te genieten en ik hoef maar boe te zeggen en hij is al aan het huilen. En waarom? Omdat we morgen naar Ballorig gaan. Maar blijkbaar voor hem zooooooooo spannend. Heb er nu mega spijt van dat ik hem dit van de week al verteld heb. Dat we woensdag naar Den Haag gaan en volgende week woensdag en donderdag naar Movieworld in Duitsland dat kan ik hem maar beter op de dag zelf vertellen dan zit hij ook niet zo in spanning met buikpijn tot gevolg.
Komt 'ie net uit de douche en wilde zijn temp gemeten hebben, heeft ie gewoon 38.8C. Dat is dus niet alleen van de spanning. Nu maar hopen dat het morgen beter gaat met hem. Anders een zetpil erin vlak voordat we weggaan dan kan hij iig lekker spelen daar.
Heb ff stress hier. Vanmorgen voor de tweede keer met onze kat naar de dierenarts geweest. Was 10 dagen terug geweest omdat ze een grote bult op dr kop had en moet het een week of 4 aanzien of het kleiner zou worden. Helaas werd het dus groter en dan moest ik gelijk terugkomen. Het klink allemaal niet superpositief. de bult lijkt echt vast aan de schedel te zitten, zit geen beweging in. maandagochtend moet ik haar nu brengren en dan wordt er onder narcose een foto gemaakt en een biopsie gedaan. heel spannend allemaal.
hij had het er over dat er gekeken moet worden of het vanuit de schedel groeit of ergens anders dus het lijkt er op dat ie denkt aan een tumor
Wat naar nou. Het is toch een lid van je gezin. Ik hoop dat het meevalt maar het klinkt niet goed nee.
Had trouwens ook graag op die meeting willen komen maar moet helaas 4 dagen achter elkaar werken, beginnend vandaag. gaat dus niet. Zie ik nog niemand in het echt. hoop dat jullie het heel leuk hebben met zn allen. @KK: hoe is jouw sollicitatie bij plopsaland eigenlijk verlopen?
ja, ze is zeker een lid van ons gezin. we hebben haar al best lang en met haar 8 jaar zou ze toch nog lekker heel wat jaartjes bij ons moeten blijven. Moet er niet aan denken zeg dat we 1 van onze 3 diertjes moeten missen.
Acht is ook nog wel erg jong zeg! Vond 13 vorige jaar nog redelijk jong toen ik afscheid van Sam moest nemen.
Ha dames!!! Heb vanmiddag bijgelezen, dus zal eens kijken wat ik nog weet. Ramoontje: wat een naar nieuws van die moeder van Rick zijn vriendje! Kan me voorstellen dat je er veel mee bezig bent in je gedachten....en je kan zo weinig doen he!?! Sterkte ermee! Heeft Joost nog veel last van zijn waterpokken gekregen? KK: leuke foto's van je meiden! Is de opvang al geregeld voor als je straks gaat werken? Sann: fijn dat de 20 weken echo goed was!! En wat naar van jullie kat. Hopelijk valt het mee!!!! Senn: lastig inderdaad dat Sven zo reageert op de meeting van morgen, maar als hij ook niet helemaal lekker is speelt dat vast ook wel mee! Klinkt als gezellige dagen volgende week en die week erna!!! Leuk hoor! Wat gaan jullie in Den Haag doen volgende week? Kwebbels: hopelijk valt de verkoop van jullie huis nog mee! Kan me voorstellen dat je je er wel druk om maakt! Maar gelukkig kun je al lekker aan de klus in het nieuwe huis, heb je in ieder geval wat afleiding. Zo, dat was wat ik nog onthouden had
Wij hebben gister wel een gezellige dag gehad. We wilden 's morgens eerst naar de aubade bij het gemeentehuis, maar hadden toch geen zin om daar in de regen te gaan staan. Verder was Arinde aan het begin van de ochtend niet te genieten, echt alleen maar huilen. Dus hebben we schoonouders maar gebeld of we eerder mochten komen dan gepland en dat was goed. Daar hebben we gezellig koffie gedronken en hebben we Arinde om 11.00 uur op bed gelegd. Om half 1 gingen we weg met de rest van de familie. We zijn naar het natuureiland Tiengemeten geweest. Was mooi en gezellig, maar wel een beetje koud Daar hebben we lekker gewandeld, oranjetompoucen gegeten en gezellig bijgekletst. 's Avonds bij schoonouders gegeten en toen Arinde helemaal afgedraaid was zijn we om 21.00 uur naar huis gegaan. Vanmorgen nog even wat kruidenplantjes voor in de tuin gehaald en verder niet zoveel bijzonders gedaan vandaag. Ben ook helemaal niet in de stemming vandaag...dus mijn ongi zal morgen wel komen Arinde zit nu met mannetje in bad. Als ze er uit gaat leg ik haar op bed en klim ik gezellig bij mannetje in bad Lekker een avondje ontspannen.
In Den Haag gaan we naar mijn moeder en mijn oma en Niels gaat mijn broertje even helpen de spullen die nu in de kelder staan een etage hoger te sjouwen zijn woning in. Dan kan hij er eindelijk echt gaan wonen en heeft mijn moeder haar huis weer terug. Alle kids liggen nu op bed en Sven had net (net als Karsten) 38,0C op de meter dus de zetpillen lijken te werken.
Klinkt als een gezellig dagje maar wel vermoeiend. Je kruidenplantjes wel nog even binnen houden hè en pas na IJsheiligen de grond in. Ik hoop dat je ongi juist niet komt. Ik dacht dat mijn ongi vandaag was gekomen na 17 dagen vertraging maar het blijft heel vaag. Veel plezier in bad.
net familiefoto's gemaakt voor oma. Waren met een kwartiertje klaar. Nu hopen dat ze mooi zijn geworden.