ik ga er vandoor, ik ga naar bed. Ben super moe en kan wel wat slaap gebruiken. Heel veel plezier morgen!
Sluit ik me bij aan.. (als ik het goed begrijp) Maar ziek worden ze toch wel (als het er tijd voor is).. en als ze het niet daar oplopen, dan wel op een andere manier Bacillen kunnen aan je kleren plakken.. enzo als nog mee komen.. Dus voor mij ook geen probleem!
oh mijn handen doen weer zo'n zeer het bloed spuit er aan alle kanten uit. fijn hoor schoonmaken zonder handschoenen (had ik niet meer)
hihi ik heb toestraks nemo zitten kijken met justin, voor zover dat ging, en aan het einde komen die meeuwen die "mai mai" zeggen. justin vond ze geweldig!! hij liep de hele tijd "mai mai!!"
nee zeker niet prettig. en helemaal nu ik zie dat er allemaal zand/aarde ligt in de gang en dan lekker mee naar binnen wordt gelopen terwijl ik dus heb gedweilt vandaag.:x:x:x:x:x dus voor niks zere handen. daar kan ik dan echt zo pissig over worden grrr ghblrmpfff!!!:x maar hoe gaat het met het uitslapen? eigenlijk best goed. vandaag was het helaas 6 uur maar toen mocht hij nog ff bij ons liggen en was het toch weer 8 uur. lekker hoor.
hoe gaat het met de 2 kindertjes? slaapt sebastiaan al door? en isabella d'r billetjes zijn weer beter?
hahhaa ik zit bad boys II the kijken, heb die film al 1000x gezien, maar moet er iedere keer weer om achen!!
Zoals het er nu uitziet, komt Maureen morgen mee. zo leuk, laatst waren we even bij schoonouders en die gingen dansen met Esmée op een liedje van nijntje. heet dansles. nu heb ik hem vandaag van internet geplukt en beneden gedraaid, is Esmée steeds aan het dansen. en als hij afgelopen is, komt ze bij me en zegt, mama..... konijn! gaat van: 2 pasjes naar voren en 1 pasje trug, draai nu een rondje met je handen op je rug, doe je armen omhoog en maak ze mooi rond. klap in je handen en stamp op de grond. en ze doet gewoon alles!
Als het goed is en ik niemand vergeet: An Ingrid Susanne Essie Lisette KK Bloem Senn En onder voorbehoud Esther1986.