zo, was ik ook weer ff. Esmée was weer vroeg wakker. 20 over 6! ach. kan ze mooi om elf uur naar bed en kunnen we op tijd weg... senn, las ik dat essie ook komt met bas en merel? was me ff ontgaan. leuk!
Als ik het goed begrepen heb zijn ze vanmorgen op bezoek bij Ingrid en komen ze daarna even langs op de meeting.
Joehooooeeee dames We hebben er zin in KK: geen enkel bezwaar tegen een verkouden een Maureentje, ik wil dat dappere meisje nu weleens zien Susanne, geen enkel bezwaar hoor tegen filmen of foto's. Iedereen: Ik wil alleen niet dat ik hier op het forum kom te staan op de foto's
En we hebben een zieke helaas die zich heeft afgemeld voor de meeting. Ingrid heel veel beterschap en hou de w.c. maar goed binnen handbereik.
Ik ben dr ook bijna klaar voor! Werken zit er op.. En nou jah komt goed! Jammer dat ingrid ziek is! maar jah, Milan is ook nog vrij klein.. Dus misschien is rust wel ff lekker Ben ook wel benieuwd naar de "nieuwe" aanwinsten. En mbt tot mn hoofd op internet, dat maakt me dan weer niet uit (Ben zo knap... )
Haha An! Echt een opmerking voor jou Hier liggen beide dames lekker te slapen.. Maureen vanaf kwart voor 11, Esmée vanaf 11 uur.. Heerlijk... Ingrid, balen dat je niet komt zeg, maar word maar snel beter!
Owjah, (honderd jaar later SORRY kk..) Ik ren NU naar boven.. en pak dat broekje voor je! Kan Maureen hem aan
Dankjewel, hij is weer opgeknapt (op het hoesten na). Een deel van de bloeduitslagen was idd al binnen....