Hmmm, ga Joost maar uit bed halen....die was moe en wou slapen, maar nu ie in bed ligt, denkt ie daar anders over. Nou ja, dan maar even niet..... Ik lees vanavond/morgen wel hoe jullie het gehad hebben!!!!
Hallo! Goh wat is het hier rustig . Hoop dat jullie allemaal super veel plezier hebben! Wij zijn vanmorgen met mijn ouders naar Maasbree naar de Fabriek geweest. Daar is ook een gedeelte voor de kids voor te spelen, ouders zijn gratis, kids betalen 3,50. Voor te drinken kun je voor 2 euro een mok of een theeglas kopen en onbeperkt bij vullen. ook kun je daar wat eten of brunchen (wel reserveren) en de kids kunnen super lekker spelen. Mika heeft zich super goed vermaakt, hij was helemaal kapot en wilde nog niet mee naar huis . Helaas geen foto's gemaakt omdat hij steeds er vandoor ging. Was me aant bedenken dat dit misschien ook wel leuk is voor de evt volgende meeting? (weet het beetje vroeg). Maar dan kunnen de kids misschien zelf al de hort op. Ze kunnen daar niet ver weg. Is 1 springkussen, en 1 groot speeltoren met glijbaan en rodelbaantje, onderin zit een klein doolhofje en dan kom je bij verschillende ballen terecht over je moet over zo'n rolbanden. Echt super leuk! Maar dat is misschien voor die tijd, en een beetje in mijn buurt . Ben erg benieuwd naar de spam! En misschien zijn er wel weer nieuwe liefdes opgebloeid? .
Ben heel benieuwd hoe jullie het gehad hebben zeg. Vast superleuk. Ik zit al een uur op mn werk. tis rustig dus ik en mn verkouden hoofd kunnen het kalm aan doen gelukkig
En volgens mij ben jij An de eerste die terug is.........de rest is nog niet gesignaleerd. Achteraf had ik dus toch willen komen, had verplichtingen waar ik weinig tot geen zin in had. Maar ja, nu heeft Joost natuurlijk de waterpokken dus was het hele feest nog niet doorgegaan..... Ben na het eten even een stukje gaan rijden met de jongens, het hoogtepunt dus van vandaag, hahaha........na 5 minuten lagen ze allebei te slapen in de auto (en dat terwijl we midden in een mega-hagelbui zaten )).
Het was hier ook nog geen 10 min rijden vandaan Was rond half zes weg gegaan. Achteraf heb je dr helaas zo weinig aan hé, ik vond het echt geslaagd. leuker dan de vorige keer (niet om senn natuurlijk) Maar gewoon, voelde me minder "op bezoek" en dus wat vrijer Hoe gaat het met de waterpokken? Al ingedroogd?
Hier zijn we ook al een tijdje terug We hebben een hele gezellige middag gehad en ben nu heeeeuuul moe. Wessel ook, maar zit nu wel te kletsen in bed, hoop dat hij zo slaapt maar ik denk het niet :S Maureen en Sebastiaan zijn echt super schattig, het kost je moeite om ze niet op te pakken en een dikke knuffel te geven, hihi. Lisette en Senninha, bedankt voor de koffie! Wij zijn helemaal vergeten ook een rondje te doen. Doen we de volgende keer goed?
In een speeltuin oid ben je ook wat vrijer, tenminste ik kan me wel voorstellen idd dat het zo voelt. Neuh, die waterpokken zijn echt nog niet ingedroogd. Er komen er ook nog steeds bij....al moet ik ook dit keer zeggen dat Joost er volgens mij goed vanaf komt (net als Rick). Vandaag had hij wel flink koorts 39.4 om een uur of 4 vanmiddag... Maar hij gedraagt zich -zoals altijd- niet ziek, al komt hij momenteel wel heel vaak even knuffelen en bij mama hangen (met zijn armpje om mijn nek, andere handje de duim in de mond en dan zijn hoofd tegen mijn schouder of borst)....
Alle kids zijn superschattig trouwens wat hebben we toch mooie kindjes! Senninha, ik hoop dat Sven snel weer beter in zijn velletje zit! Ik vond het zo sneu voor hem .
Wessel zal eerst de dag nog wel een keertje helemaal "nalopen" . Hoe is het nu eigenlijk met zijn oortjes? Rustig op het moment (mag ik hopen)..... En gaat zijn slapen nu ook beter?