Oja! Goed dat jij het nog zegt.. Ik was thuis en bedacht me ineens, dat ik niemand wat had gegeven voor de koffie.. *oops* Dus bij wie ik nog schulden heb.. Geen advocaat sturen.. Ik wil het best overmaken oid!
Hopen dat ze dan snel indrogen en over zijn!! Gelukkig is het niet zo warm.. dan kriebelt het nog erger
Dat is zo idd.......maar hij had een 20 minuten in de autostoel gezeten (met badstoffen hoes) en was drijfnat op zijn bol . Dus zijn lijfje heeft het al warm genoeg . Het zit nu vooral op zijn hoofd en op zijn billen ...
Bedoelde meer zo de kindjes van alle mama's hier in ons topic Rick is er eigenlijk niet echt ziek van geweest en Joost buiten vandaag ook nog niet....
Nou gelukkig maar! maar hij heeft toch koorts? *ben een beetje wazig.. en moe.. dus vergeef me als ik gewoon dom over kom *
Hoi dames, Hoe is het hier?? Hier het hele weekend druk geweest met klussen. Alles loopt volgens planning en er is al een hoop gebeurd. Indi is het weekend bij oma geweest en toen ze kwam kijken in het nieuwe huis werd ze helemaal wild. Ze was helemaal verbouwereerd dat wij het behang ''pot maakt'' hadden. Ze bleef maar naar de muren wijzen ''oooohh potuhmaakt'' Ze vind het prachtig dat ze het hele huis door kan lopen en dat je via de woonkamer in de badkamer in de gang en weer in de woonkamer komt (een rondje dus). Ze kon niet meer stoppen met rondjes rennen Plafonds zijn in elke ruimte gewit, kozijnen zijn allemaal geschuurd en geschilderd, de muren zijn geëgaliseerd en van de week gaan we dus witten en een paar muren behangen en dan beginnen met de vloer. Lekker druk dus
Vandaag had hij idd koorts........verder de "gebruikelijke" verhoging (alleen nu echt de hele dag verhoging, ipv alleen eind vd middag/'s avonds)
Dan ga ik nog maar even samen met Pat tv kijken.... Jullie zullen allemaal wel moe zijn na een dagje Ballorig . Fijne avond, slaap lekker en tot morgen!!!
Wij zijn ook eindelijk thuis. Was een erg gezellig dagje, enne de koffie was graag gedaan hoor. Helaas een beetje een minder einde voor ons. Ik was aan het terugrijden en de auto is gaan slippen, en zijn tegen een vangrail terecht gekomen. Gelukkig niets met de kinderen Jos heeft las van zijn hoofd is terecht gekomen tegen de zonneklep en ik beetje last van mijn nek. Maar goed als dat alles is!! Gelukkig waren we al in Groningen, heb die bocht zo vaak gereden en weet zeker dat ik niet te hard erin ging.. maar goed een ongeluk zit helaas in een klein hoekje. Morgen word de auto vanuit een bergingsbedrijf over gebracht naar een garage en dan maar afwachten wat de kosten zijn... maar zoals ik al eerder zei, ben allang blij dat het met ons verder goed is! hebben gelijk mijn ouders gebeld en die hebben ons net thuis gebracht!
had je gewoon moeten doen joh! had maureen gewoon mogen pakken hoor! wij vonden het ook super gezellig! oh ja, ook bedankt voor de koffie!
pfff schrikken zeg lisette! knuff... hier ook goed gegaan.. esmée was mooi moe. maar die zat op een gegeven moment te krijsen in bed, dus we dachten dat het indrukken waren.. ik erheen, getroost en weer op bed gelegd.. 5 min. later weer krijsen, chris erheen en toen kwam hij erachter.. poepbroek met hele harde keutels daarna is ze heerlijk gaan slapen...
Phoe.. Lisette, schrikken zeg!! Gelukkig niks met jullie aan de hand... Noof heeft ook goed geslapen, die was zo vertrokken haha.
nee gelukkig niet!! Isabella lag gisteren pas tegen twaalf uur te slapen heb haar tegen kwart over elf maar tussen ons ingelegd, en ze ligt nu nog heerlijk in ons bed te slapen
Had ze in de auto geslapen dan?.. of dacht ze, t is vandaag toch feest, laat ik een goeie after party geven