nou dat heb ik dus ook. iedr jaar lijkt het erger te worden maar dit jaar is het echt niet fijn. ik heb ook verstopte neus en niesen en vooral jeukende ogen.hoesten en koppijn ook nog. Maar ik hoor het van meer mensen dus miss is het wel een soort griep? zou miss ook nog kunnen? Iig heb ik er erg veel last van en ga ik me zeker doorlaten verwijzen. blegh...ben het zat die ellende!! je wordt er zo moe van
O over Tango gesproken, Essie wij gebruiken nu ook dat van de Shell en ben benieuwd hoeveel km we op een tank rijden. Vond het toch wel de moeite om het te proberen.
ja daar. ik weet niet of het daardoor kwam. het was gewoon tering druk overal! tja met mooi weer gaan ze allemaal in de tuin werken en dan heb je tuinspullen/plantjes nodig he! en lekker hoor in de tuin eten! hier dus niet ivm de klerezooi in de tuin
Hoesten dat doe ik ook nu 2 weken (en ik maar denken dat het door de astma komt ). Daarbij heb ik ook vaak een branderige/rauwe keel. Maar dat komt weer misschien van het hoesten. Maar ik heb het niet zo erg als jij want ik kan het nog prima uithouden. Kwebbels wat heb ik??????
Ik ga morgen in de tuin aan de gang. Heb donderdag wat perkgoed gehaald en dat ga ik er morgen inzetten en ook moet er flink onkruid gewied worden en ik moet de vlinderstruik aan de onderkant snoeien anders verplet 'ie de struiken.
mijn hoest is heel hees en zwaar en ik praat ook hees. Ik had gisteren gewoon pijn op mijn borst met ademhalen door het harde hoesten (althans dat denk ik dan maar). Miss is het ok wel een gewone/flinke verkoudheid hoor, die dan wat langer duurt, of een verkoudheid bij de hooikoorts want vaak is het s avonds het slechtst dan loopt het helemaal vol in mijn neusholtes. ja kwebbels en wat heb ik???
nou morgen hier weer een verjaardag (had ik vandaag eigenlijk ook nog maar dat heb ik maar niet meer gedaan) en eten bij mijn ouders dus dat is wel fijn, hoef ik in iig niet te koken!
Bij mij is de verstopping ook 's avonds het ergste. Ik was net 2 weken van de neusspray af maar nu moet ik 's avonds echt sprayen sinds 3 dagen anders kan ik helemaal niet slapen.
Morgen maak ik heel simpel tosti's, de kids vinden het heerlijk en ik ben gauw klaar. Denk dat mijn bekken dat morgen ook wel op prijs stelt dat ik nog weer een tijd in de keuken hoef te staan om te koken.
Hmm.. Esmée is toch niet helemaal lekker.. Wil niks drinken, want volgens mij doet slikken haar gewoon zeer... Dus die heeft een zetpil gehad een half uurtje geleden en hoop dat ze lekker blijft slapen nu..
Goedenavond!! Hoe is het hier? Ik heb vanavond de laatste keer gewerkt in de cafetaria en ben er nu lekker helemaal vanaf!!! Heb een ontzettend mooi horloge gekregen omdat ik wegga, echt ontzettend lief zeg Essie: Fijn dat je het leuk heb gehad in het theater!! KK ben je nog kunnen slagen met winkelen? Ling: Ik was met mijn zusje op de markt inderdaad!! We hebben geen gratis ijs gegeten, we zijn voor de kibbeling gegaan. Helaas was die niet gratis. Jouw klachten zijn duidelijk klachten die wijzen op hooikoorts. Toevallig net in mijn examen gehad dus ik heb er uitgebreid over geleerd Wat voor allergie test krijg je? Sen: Jouw klachten klinken dan weer niet als hooikoorts Die rauwe keel kan idd van hoesten komen maar waardoor je dan hoest? Hoest je slijm op(en wat voor kleur)? Of is het een kriebelhoest? En voor die verstopte neus heb ik de welbekende adviezen; sprayen en stomen. Nou ik moet eigenlijk nog een wasje ophangen maar die ga ik nu niet meer doen, die zet ik morgen wel ff opnieuw aan en dan hang ik hem wel op. Ga lekker naar bed!
geen idee wat voor test het is. ze gaan het voor het eerst zelf doen, de huisarts, dus we zullen wel zien. Dank voor je diagnose!! en was de kibbeling lekker? heft justin ook nog stukje van gehad (van oma).
Hoogglans daar kies je pas voor zodra je gaat bestellen. Of heb je die vraag al voorbij zien komen? En ik ben de dag best door gekomen. Boodschappen doen, wandelen, zonnen en mijn vader gaat nu net weg van een bezoekje. Nog maar minder als een dag te gaan .