Heb ze opgeslagen! Krijg een hele meeting verzameling zo Zo grappig, om te zien, hoe ze steeds groter worden (Gebeurt wel vaker natuurlijk.. zolang je dr eten in blijft stoppen.. Maar toch )
Meid ik schrik me rot! En ik had het gister op de terugweg nog met Niels over beelden die ik had van een auto in de vangrail (zagen die middag een auto op z'n dak liggen). Misschien slim om toch even langs de ha te gaan? Whiplash moet je alles behalve blij mee zijn. Gelukkig zijn jullie verder ongedeerd.
Geen idee... Denk het wel Ik wel Ik zit Jor nu alvast voor te berijden, dat ik eerst in hun monden kijk.. of ze een goed gebit hebben, en vraag wat hun vader doet enzo (en dan word ie boos op me )
Ik vind hem echt zo wijs. Je hebt echt een leuke zoon An. Sven en Maarit vonden het ook erg gezellig met hem.
het gaat wel goed hoor, ben een beetje stijf maar dat is wel logisch maar wil deze week toch nog een afspraak voor Isabella hebben en als ik dan nog last heb kan de dokter mij ook gelijk even onderzoeken
Ben zelf ook best verliefd op hem (Laat het hem niet horen, dan buit ie me weer uit ) Hij vond het ook leuk met Sven! Vond trouwens dat ze erg lief bezig waren, geen geruzie enzo met elkaar! T komt nog wel goed met ze haha.
Hij was er ook zo enthousiast over. Ik hoop dat deze school wel goed voor hem uitpakt want dat verdient hij gewoon.
Ik hoop het ook, al is het maar dat ie "gewoon" zich zelf kan zijn. Maar met zoveel meer kinderen moet dat bijna wel goed komen Hij zit er idd helemaal vol van.. Hij wilde ook eigenlijk geen vakantie. Wilde liever naar zn nieuwe school