Die heb ik dus niet in huis En eigenlijk geloof ik het ook niet zo, want voel me helemaal niet zwanger. Juist meer alsof ik ongi ga worden. Bij Arinde en de MK voelde ik me al zwanger voor ik de test deed. Dus ben nu eigenlijk bang dat ik mezelf voor de gek hou....weet dus nog niet wanneer ik ga testen...maar eens met mannetje overleggen
Je houd de spanning dr in Tjah, ik weet het niet... Ik "voelde" ook dat ik zwanger was bij Noof.. maar ongi gevoel, ken ik ook wel dr bij.. Zie maar Ik hoop voor je dat het positief is!
Ik kijk wel even...als het zo blijft regenen ga ik vandaag in ieder geval de deur niet meer uit. Als het droog wordt vanmiddag....dan kan ik vast mijn nieuwschierigheid niet bedwingen
Hier zeikt het ook alweer de hele dag. Gelukkig is de natuur er blij mee zo droog als het was. Dan hoop ik stiekem dat het nog even droog wordt en jij snel naar de winkel rent om deze aagjes te vertellen of het wel of niet zo is.
Hier 2 noodvullingen rijker. Bleek dat er geen vulling maar een stuk kies was afgebroken. Maandag moet ik voor de definitieve vullingen terug.
haha, neej.. ze was dr speen kwijt, en een humeur om op te schieten.. Dus die mag mooi nog ff blijven liggen waar ze ligt
Nou, reken er maar niet op. Heb net even op buienradar gekeken, maar er komt een fikse bui aan die zo te zien hier de hele middag blijft hangen dus dat wordt vandaag niks meer