Ik vind dat best heel moeilijk ja. Ze snapt het gewoon niet, logisch. Maar vanavond belde Bas weer en toen was ik ze op en nam ik "handsfree" de telefoon aan. Toen ze Bas hoorde, was het heel hard en blij "PAPA" en d'r ogen rolden zowat uit d'r koppie en een big smile dat ze had . Daar moest ik wel even een paar tranen om weg pinken. Zo blij was dat kind!!!!
Moet je wel min. 2x die Shell gebruiken. Want bij de 1e keer is er sowieso nog Tango benzine aanwezig in de motor, tank en leidingen. Dat zal er eerst helemaal uit moeten. Daarna krijg je pas een duidelijk beeld. Maar ik was niet de enige die het zei, kreeg diverse meldingen van meiden die zich bij me aansloten . Je moet trouwens ook wel een beetje vergelijkbare ritten rijden. Als jij op de Tango benzine een paar hele lange ritten hebt gemaakt en nu op de Shell veel korte ritjes, zal het ook niet veel uitmaken.
Zo het is behoorlijk rustig geweest hier. Niet veel moeite hoeven doen om bij te lezen. Pap was hier dus vanavond. Heeft een regenton geregeld voor ons en hij kwam Merel een Hello Kitty dekbed cadeau doen. Wist ik al wel, maar Merel nog niet. Ook vertelde ie dat we volgende week al aan de tuin kunnen beginnen i.p.v. half mei. Dus da's erg lekker. En nu denk ik dat ik langzaamaan eens richting bedje ga. Trusten meiden.
Het kan een bloedtest zijn of de priktest. Bij de priktest krijg je verschillende stoffen ingespoten onderhuids en dan afwachten of je een reactie krijgt Ja kibbeling was heerlijk, Indi en ik eten altijd op zaterdag een portie kibbeling
goedemorgen allemaal. Hier een goede nacht gehad. Vandaag gaan we beginnen aan de zandbak voor mika want daar is ie dus echt wel aan toe! Gister nog lekker genoten van het zonnetje en een hele grote ketel koude macaroni gemaakt en die bij mijn schoonouders opgegeten. Ze waren erg blij met mijn actie . De ketel is dan ook helemaal opgegaan. Normaal schept schoonmoeder maar 1 keer op en nu maar liefst 3 keer! Is een goed teken toch . Vandaag hebben we verjaardag van de buren (zo geen zin in) en dan vanmiddag als mika wakker is willen we nog even wat gaan fietsen, maar als de zandbak klaar is denk ik dat we dat wel kunnen vergeten . Gister ook nog een ijsje gegeten met mika, vond ie heerlijk, zijn hele snoetje zat onder het ijs! Nou ben er nu weer vandoor, zometeen Leon wakker maken want die moest gister draaien en was pas rond 3 uur terug.
Ow, hahaha....ik meende ook wat voorbij te hebben zien komen over een boek op hoogglans papier.... Maar ik kan me vergissen natuurlijk . Maar ik vind hoogglans niet altijd even mooi....wel als de foto's super zijn....maar zo'n goede fotograaf ben ik nu ook weer niet . Evengoed toch bedankt!!!! Oké, je bent de dag dus best goed door gekomen. En fijn dat je vader nog even op bezoek is gekomen, was vast gezellig!!! Nog 1 dagje.....
Ben er meteen weer vandoor....heb al een paar dagen knallende koppijn . Zo niet leuk....zeker niet met dit mooie weer....
Lief zeg van je collegae. Nu kan je je lekker helemaal richten op je studie en je werk. Ik denk ook niet dat ik hooikoorts heb. Denk dat het gewoon mijn astma is en dat mijn holtes aan het irriteren zijn. Als ik mijn neus snuit is het gelukkig doorzichtig maar (klinkt ranzig weet ik ) als ik "hijs" dan zijn het echt groene brokken slijm die meekomen (ALS ik het al los krijg). En omdat die holtes zo dicht zitten komt het ook nog niet via mijn neus eruit.
En vandaag is het ook alweer bijna middag dus je kan aftellen. Heb het net nog met Niels over de camera gehad. Hij wil graag die Eos 450 bestellen maar dat mag niet van mij, niet voordat we goed uitgezocht hebben welke voor ons het beste kan werken. Mja aanbieding is alleen vandaag nog. Dus ik van ja er komen dit jaar nog wel meer aanbiedingen. Maar dan hebben we hem niet voor de vakantie! Ja en voorgaande jaren hadden we hem ook niet en volgend jaar gaan we weer op vakantie. En als ik dan vraag waar een camera in zijn ogen aan moet voldoen dan weet hij daar geen antwoord op. Conclusie: we gaan het er nog wel een keer over hebben dus dan hoeft Bas zich er ook nu niet mee bezig te houden, dat komt wel een keer.
Kan ik me voorstellen. Sven had het halverwege de week toen Niels in Frankrijk zat vorige jaar het er ook moeilijk mee dus ik ook janken toen ze met elkaar aan de telefoon zaten.
Zit nu nog geen verschil in de ritten, voornamelijk woonwerk verkeer en af en toe een wat langere rit. We hebben de "Tangotank" helemaal leeggereden tot 'ie bijna niet meer kon. We willen nu eerst 3 tanken leeg gaan rijden en dan gaan rekenen wat het doet.
Dat is lekker zeg, scheelt gewoon een paar weken. Merel was vast heel blij met haar dekbed. Heb je lekker geslapen?
Dan heb je vast super lekker gekookt! En fietsen kan toch altijd nog vanmiddag. Kan hij daarna weer in de zandbak.
Lekker hoor. Hier stond Maarit om 6.30 in de wc met de mededeling dat ze doorgelekt was en haar bed ook helemaal nat was. Niels en ik eruit, Maarit verkleden, bed verschonen en weer terug naar bed. Karsten was ook wakker inmiddels maar had zoiets van ga jij maar weer lekker slapen. Om 8 uur zijn we uiteindelijk opgestaan al had ik liever blijven liggen omdat ik beroerd heb geslapen. Had geen slaappil genomen omdat ik wist dat ik kon uitslapen mja als manlief dan niet in slaap kan komen en gaat liggen woelen dan slaap ik ook niet.:x