ik snap het, en ik wil leon ook niet steeds aanvallen hier, maar hij is al weken bezig dat hieronder gepoetst moet worden (Wat ik dan weer niet snap aangezien het echt niet smerig is, oke misschien wat stofzuigen of met de swiffer maar that's it.) Hij is gewoon netter als mij en ik vind hoe het nu is wel prima, het is schoon hier en dat vind ik goed. Het hoeft hier van mij echt niet stof vrij en helemaal afgelikt erbij te liggen. Maar ja, ik zal het dan wel verkeerd zien
Lastig hoor. Kan me eerlijk gezegd ook wel voorstellen van Leon dat hij geen zin heeft om daar geld aan uit te geven als je het wel zelf kan (hoop niet dat je dit vervelend vind dat ik dit zeg). Als je moeder het niet erg vind om af en toe eens een handje te helpen, dan ga je dan toch lekker samen aan de slag. Dat stimuleert vaak ook al!!!!!
haha, ja dat is het hem net, begin... begin... begin... ben al 100 keer begonnen (in mijn gedachten) maar nog niets gedaan
Het is erg gezellig hier, maar ik wil toch nog even gestreken hebben voor Arinde wakker wordt. En die ligt nu al te hoesten...dus ik hoop dat ik dat nog even red. Tot straks misschien nog!!!!
Zeg ik dat gewoon tegen de Fysio, sorry dat het niet helemaal netjes is, maar het is vandaag gewoon geen boen weer. Meestal doe ik het sávonds ook samen met Jos.
oh nee hoor, snap het zelf ook wel. En zit niet in een toestand waardoor we wel poetshulp zouden moeten hebben, bedoel werk geen 40 uur en die dingen. Wil graag samen poetsen maar dat meot als mika in bed ligt want anders moet ik hem steeds in de gaten houden, en hij gaat met alle spullen aan de haal en vooral als er een emmer met sop staat dan is ie niet te stuiten. Maar volgende week doen we hier onder, en de week erop de slaapkamer, en de week erop de volgende slaapkamer en dan kan ik het meeste wel weer zelf bijhouden.
Ach, ze zullen dr vast geen moeite mee hebben.. en mocht het wel zo zijn.. kunnen ze zelf evt stofzuigen?