Hoop dat het niet te veel gaat kosten van de auto. Wat lief zeg van je schoonmoeder!! En ook fijn dat je auto kan lenen.
Belt mijn moeder net. Die gaan van de zomer naar Belgie op vakantie( in een gigantische villa van vrienden van hun), of wij het leuk vinden om ook een weekje te komen!! Nou wilde wij niet op vakantie gaan omdat we ook al gaan verhuizen maar dit slaan we natuurlijk niet af!!
Nou voor manlief weet ik ook nooit wat hoor. En hij weet ook nooit wat. Dus moet altijd erg creatief zijn...Nou is hij wel een kledingfanaat dus een paar leuke kledingstukken van een goed merk is ie wel altijd blij mee.
beetje nadeel dat we dat ding gewoon nodig zijn.. en inderdaad erg lief van mijn schoonmoeder, heb ook het idee dat ze haar scherpe tong een beetje aan het kwijtraken is, en dat is echt wel fijn
Nog even afwachten dus.... Idd wel erg aardig van je schoonmoeder dat ze toch een beetje belangstelling toont (ook al moet er dan een "auto-ongeluk" aan vooraf gaan). En ook erg lief dat jullie de auto mogen lenen! Fijn dat de fysio zo goed helpt bij Sebastiaan!!!!
hier net zo....en nu weet ie dus zelf niets, maar ik weet ook niks (en ook niet voor de jongens om aan papa te geven )
Ja het is beter als je gewoon door een deur kan met elkaar. Gelukkig heb ik nooit zo'n problemen met mijn schoonmoedr. Als manlief niet zo laat thuis was geweest zaten we zelfs nog in de bios vanavond.
nee hij voelt nu wel warm aan. Heeft nu na de laatste keer niet meer over gegeven (klopt even af). Diarree heeft ie niet. MAar heeft ook niet veel geplast.
Marcourt!! Ben der toen ik op de basischool zat ook geweest met mijn ouders en zussen enzo...Wel leuk als ik na zoveel jaar weer eens terugkom daar!