heb voor mijn vader een leren hoesje voor de mobiel gekocht en voor in de auto een dubbele adapter (die je in dat aansteker gat stopt en dan heb je een oplader voor je navigatie en voor je handsfree) een leuk boek foto van de jongens (en jezelf) op canvas voor in zijn kantoor lekker luchtje zelfgeschilderd schilderij door de jongens met vingerverf zijn een paar ideetjes..
moest nu mika even een paar uur geen drinken geven, en straks 1 slokje water om te kijken hoe hij daar op reageerd en dan evt wat ranja voor de suiker mocht ie het water binnen houden. Als ie nog over zou geven morgen contact op nemen met de ha, ook als hij morgen nog niet geplast heeft. en voor de rest kon het geen kwaad ze de assistente
bon erbij voor een lekkere massage offe een mandje met massageolie, lekkere douchegel, leuke film (voor een ontspannende avond)
lees mijn andere bericten, maar hij is heel slap en hangerig, en moe maar wil of kan niet in slaap komen
Even goed in de gaten houden dus.....(maar als ie niet drinkt oig niet binnenhoudt, heeft ie ook niks over om te plassen ) Nogmaals dikke knuffel!!!
Oh leuk!! Lekker knus met zijn tweetjes romantisch met een paar kaarsjes erbij... En dan lekker gemasseeerd worden....
zal straks nog eens tempen, mijn moeder is nu hier en mika ligt nu bij haar hoop dat ie iets van slaap pakt
GSM-hoesje heeft ie al en lader is niet nodig voor in de auto.....zitten alle toeters en bellen al voor in het dashboard Boek (niet leuk, maar wel informatief met achtergrond etc van onze nieuwe woonplaats) is dus niet meer te krijgen. Andere boeken leest ie niet (leest al zoveel voor zijn werk, dat dat 'm niet meer interesseert ) Had wel een abonnement gezien op het tijdschrift van de heemkundekring hier....maar dat heeft meneer ook al :x Foto van de jongens heeft ie vorig jaar al gehad.... Lekker luchtje is niet aan 'm besteedt En een schilderijtje wilde ik idd maar doen.....en dan met een doosje bonbons (daar is ie wel gek op), van de jongens om te geven.... Maar dat was eigenlijk mijn idee voor vaderdag vandaar dat ik nu ook effe uitbedacht ben Maar toch bedankt voor het meedenken!!!!