Ik wel, maar hij niet hahaha (en dan moet er zoveel geregeld worden...niet alleen de jongens -wat al een ramp op zich is, tenminste Rick, qua logeren- maar ook de 3 honden moeten dan onderdak hebben )
Even wat rust voor zijn maagje!! En dan idd het befaamde suikerwater (of ranja in dit geval, maar eigen is het hetzelfde principe). En als ie slaapt....lekker laten slapen!!!! Gewoon goed in de gaten houden, maar dat doe je al . Ik hoop dat jullie toch een beetje een goede nacht zullen hebben.
Heb je 'm een zetpilletje gegeven? Helpt hem misschien wel om in slaap te komen. Dat vele spugen heeft zijn maagje natuurlijk van streek gemaakt en het kan goed zijn dat hij daar pijn van heeft....
Ja hoor dat mag. Kan ie misschien wel lekker op slapen vanacht en gaat de eventuele pijn tegen. (toch lastig dat ze niet kunnen praten bij zulke dingen)
Hij ligt nu op bed, en tot nu toe blijft het nog rustig boven. Als hij slaapt laat ik hem lekker slapen. Als we naar bed gaan kijken en voelen we nog even mochten we het dan niet vertrouwen dan geef ik hem een zetpil. En vannacht gaan we ook een paar keer kijken voor de zekerheid en de babyfoon gaat mee naar boven.
Ligt ie al in zijn bedje? Anders gewoon een PCM geven. Ook al zou hij alleen wat lichte verhoging hebben, dan kan hij zich -zeker na dat vele spugen- toch flink ellendig voelen en dan kan dat PCM'etje net dat zetje geven om toch lekker te slapen....