Juli 2008 mama's (deel 6!!!!!)

Discussion in 'De mama's' started by essie1979, Apr 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    maar dames ik ga er vandoor, ga nog even op de bank bij manlief.
    Laat morgen wel wat weten hoe het is gegaan of ik sms ramoon of senn of kk net wie ik het eerst tegenkom ;) mocht het erger zijn geworden.

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

In de ardennen, meer weet ik ook niet haha. Oh ja, aan de rivier de ourthe! Maar die is ellendig lang dus dat zegt nog niks :D Toen ik daar op vakantie was mocht een vriendin van mij mee. Toen zijn we in La roche een luchtbedje gaan kopen en zijn we daar de ourthe opgegaan. Toen zijn we die helemaal afgedreven tot we bij ons vakantiehuis kwamen. :D

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Groot gelijk!!!!

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja echt vanuit het niets. Al klaagde hij gister ook wel over buikpijn maar dacht dat het meer was dat hij gevallen was op zijn buik. Maar nu kwam alles eruit :(. En het hield ook niet meer op :(

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Er heerst ook weer een of ander virus....hier tenminste. Gaat samen met hoge koorts, hoesten en overgeven.....:(

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Toch nog een fijne avond en ik duim heel hard voor een goede nacht!!! En dat Mika zich morgen weer beter voelt!!

7. kwebbels

Ja weet je wat het is. Als je jezelf niet lekker voelt neem je al snel een paracetamol. (tenminste ik wel) Dus als Indi ergens last van heeft geef ik haar ook een paracetamolletje.

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    toch niet q- koorts he :(.

9. kwebbels

Ja hier heerste buikgriep de laatste tijd. Is nu alweer aardig over maar ben benieuwd wat het volgende is. Ja hooikoorts en allergieen is op dit moment natuurlijk ook veel voorkomend!

10. kwebbels

Ook weltrusten van mij een succes vanacht!

11. kwebbels

Als het goed is krijg je daar bericht van als er in de buurt een boerderij is met q-koorts...

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Heb effe de kaart erbij gepakt, maar wij zijn daar in de omgeving ook geweest, vandaar dat het bekend voor kwam :D

13. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

nogmaals heel veel sterkte!

14. kwebbels

Leuke omgeving vind ik het ;)

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik kijk meestal even naar de temp en als daar niks uitkomt, dan ga ik op mijn eigen gevoel af.....wat ik al schreef, die kleintje kunnen zich met 37.8 ook hondsberoerd voelen en gedragen en met 38.8 nog "gewoon normaal" doen (onze Joost tenminste ;))

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    nee, gewoon een gemeen virus! ;)

17. kwebbels

Ja zo bedoel ik het ook. Van de week kon Indi niet in slaap komen..Ze had gigantisch last van haar keel, verkouden en voelde zich ook niet echt fit. Maar geen koorts. Heb haar toen ook een zetpil gegeven en toen sliep ze zo (na eerst een paar uur aanrommelen);)

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ardennen is sowieso leuk, vind ik dan. En om de een of andere reden heeft de Belgische Ardennen mij altijd meer getrokken dan bijv. de Franse Ardennen, tenminste...om met de kindjes naar toe te gaan. Maar da's voor iedereen verschillend natuurlijk.

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Juist, dat bedoel ik...;)

20. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    ik ga dr ook vandoor, nog even op bed wat lezen!

fijne avond nog!1

Share This Page