O, dat valt inderdaad nog wel mee hoor. En als je wat minder snoept en gaat sporten gaat het vast wel hard
zo hier ligt justin lekker op bed. heb hem een zetpilletje gegeven want hij was helemaal van slag door van alles en nog wat. en ik zag hetc wel weer gebeuren vanacht natuurlijk 2x op lipje gevallen, eerst geen ijsje willen, wel eten, toen weer niet en toen ik hem uiteindelijk op at was het weer huilen, net niet in de douche willen maar eenmaal erin was het oke, alleen ook niet meer eruit willen. meteen popje en speentje willen hebben dus die was gewoon op en total loss door vandaag denk ik. Dit soort dagen geven alleen slechte nachten dus ben heel erg ego geweest en hetm een zetpilletje gegeven.... nou ja, zo vaak geef ik ze niet dus die ene keer kan vast geen kwaad
dat ga ik dus maar proberen!! maar heb wel gisteren en cake gebakken omdat we vandaag dus visite kregen....nemen ze niet!!! aan het lijnen!!! lekker dan zit ik ermee!!! maar ja ik ben iig begonnen met hardlopen! das al heel wat want ik kon me er gewoon niet toe zetten...al 2 jaar dus niet...
Geeft toch niks. Als hij er beter door slaapt is het voor jullie allemaal beter toch. Het gebeurt toch niet elke dag
Gewoon in plakken snijden en dan per 2 plakken verpakken en invriezen. Dat doen wij altijd. Dan blijf je er ook niet van eten en krijg je een keer visite heb je altijd wat in de vriezer
Dat is niet leuk inderdaad op dit tijdstip. Hier hoeft er gelukkig niks meer te gebeuren. Ben aan het kijken waar we volgende week een dagje heen kunnen gaan met z´n 3-en. Wordt waarschijnlijk Avifauna of Natuurontdekcemtrum Vogelkelder. Heb er nu al zin in
nee...hier geen etos in de buurt Dus daarom is de Vogelkelder aantrekkelijker, want dat is gratis entree maar ja, Avifauna zal Arinde wel erg leuk vinden. Dus nog een beetje aan het twijfelen
ben bij beide nog nooit geweest dus kan je niet adviseren!! wij gaan binnekort met de overburen en hun 3 maanden oudere zoontje naar de dierentuin of naar baloorig (moet ik nog ff vragen) denk dat ze beide dingen erg leuk vinden. dierentuin vond justin wel interessant de laatste keer maar miss net nog iets te jong. denk dat ze het nu wel leuker vinden. is arinde ook zo gek van dieren?
Dieren zijn inderdaad erg favoriet, dus beide dingen zal ze wel erg leuk vinden. Dus we denken er nog even over Dierentuin proberen we in de zomervakantie te doen, als het goed is krijg ik nog vrijkaartjes via school Maar ik ga er nu vandoor. Nog even gezellig bij mannetje zijn. Tot morgen!!!
oh nog een meilpaal: justin zijn eerste hoektand is eindelijk door!!! heeft er gelukkig maar 2 maanden over gedaan
whahahahah zit het blok te kijken en die reserve blokkers, wat een slimmerd zeg!!! 2x in je handen snijden/zagen in 2 dagen tijd!!