alles goed hier? stelletje kletskousen!! moest 20 pagina;s bijlezen, sorry maar niet gedaan.... hier alles goed. Justin moet nog 2 tanden en dan zijn we compleet. en die achterste rij kiezen (2e) zullen nog wel een jaar duren als we zo in dit tempo doorgaan!!
ja was zo lachen die twee!! ja op hyves staat ie ook ja!! vind hem zo schattig! en die match dat hoort he bij een echte crocodile dundee!!
evt waziger maken? Wil wel een keertje wat proberen als je dat goed vind? Kijk maar. Ik ga er nu vandoor. Weltrusten!
oh dat vind ik wel lief!! das goed. Helaas is hij niet in echte hoge resolutie maar zal hem je wle PB-en. Tof van je!! trusten!!
goedemorgen, rustig hier! Hier gaat alles goed, kinderarts is net geweest en erg tevreden over Sebastiaan. Er zat nog een piep bij de longen en daarvoor krijgt hij een ventolin pompje. Maar het goede nieuws is dat morgen het infuus eraf gaat en hij de antibiotica gewoon in drankje vorm krijgt, en als dat goed gaat mogen we morgenmiddag lekker weer naar huis!! Ik hoop het!!! Het gaat allemaal boven verwachting goed! Ling zag even snel mooie foto's van je mannetje!! verder niet terug gelezen en ga nu ook weer naar de afdeling!
dank!! maar heb even gemist over sebastiaan!! ligt hij in het ziekenhuis?? Had hij RS of zo? We fijn dat het nu beter gaat met hem zeg. Hopelijk mag hij morgen lekker mee naar huis. Sterkte ermee!