gister leuke dag gehad. Met mijn moeder en Jurre naar een geitenboerderij in de buurt geweest. Geitje een flesje gegeven enzo. jur lekker een pannenkoek (meneer heeft 1 hap op ongeveer, was niet echt zijn ding, maar het zakje kaasblokjes vrat hij wel helemaal op.... daarna even naar de kapper geweest met hem. Ziet hij er ook weer fris en fruitig uit... Wel stom, ben daar iedere keer geweest en moest steeds 7 euro betalen, ik afrekenen zegt ze 17 euro. Ik 'pardon?' uitgelegd dat het steeds 7 was en nu wel een extreme verhoging daarvan. Zij het navragen (kwam van ander filiaal) en gelukkig vertelde andere kapper ook dat als het alleen even bijknippen in nek en oren en weinig werk is (5-10 minuten werk) dat het dan voor 7,50 kon. Dus nu moest ik 7,50 afrekenen. Kijk over die 50 cent ga ik niet moeilijk doen, maar een tientje erbij vond ik wel heel wat! (mar hij heeft wel weer een lekker fris koppie, daaf vindt het niks natuurlijk, maar pech gehad dan, haha ik vind het wel leuk staan)
Heeft nu weinig zin om daar nog antwoord op te geven denk ik. Maar volgens mij kan een klein stukje geen kwaad. Er zijn ook genoeg rustgevende producten waar lavendel in zit.
lavendel is eetbaar, je kan er bijvoorbeeld ook thee van zetten. dus lijkt me geen kwaad kunnen (ruikt hij vast heerlijk uit zijn snuitje)
Lekker hoor hier ook. Op welke camping sta je ook alweer? Als je het leuk vind kunnen we misschien een bakkie doen.
wil trouwens voor vaderdag een canvas/tuindoek voor buiten bestellen. Voor bij de voordeur, is een beetje saai stukje muur daar... maar m'n foto's willen maar niet laden sinds we nieuwe nas-server hebben. op alle pc's werkt hij perfect, behalve op de mijne