Ik heb er een van een mama van school..........eigenlijk nog nieuw....haar jongste heeft het 2x geprobeerd, maar heeft evenwichtsproblemen en krijgt het dus niet onder de knie. Heb er dus nu 1 voor een kleine tegenprestatie!!!!
Gelukkig zijn ze met 2,5 totaal niet leerplichtig....en kun je ze dus best thuishouden als het te veel wordt. Ze hebben hier wel het liefst dat ze iig de ochtenden komen, meestal redden ze dat op die leeftijd ook wel. De middagen volgen vanzelf een keer, al dan niet in delen (dus met 1 middag extra per zoveel tijd). Ben ik nog te volgen...
Oei en ze moet nog een paar weekjes. hoop voor dr dat het niet door zet. Oh moest even lezen wie dat getypt had, maar snap hem haha.
Oh meiden, moet jullie even wat vertellen: Joost ligt in het grote bed (en hij slaapt ) !!!! Hij probeerde al een paar keer uit zijn bed te klimmen...dus in overleg met Pat net het grote bed maar opgedekt om het te proberen. Hij vond het geweldig.....tot mama naar de deur liep, toen begon ie te huilen, máár na 2 snikken was het al stil en toen ik amper 10 minuten later Rick naar boven bracht en even bij 'm keek, lag hij heerlijk te slapen!
phoe heftig zeg! Gelukkig maar dat de beeb sterk is. En hoop voor d'r dat hij of zij nog even blijft zitten. Wens je dr sterkte van me?
Ik ben er vandoor meiden. Kom straks nog wel even spieken of er nog nieuws van Suus is. Anders tot morgenavond! Fijne avond allemaal!
Hopelijk blijft ie liggen ....maar met het bedhekje moet dat toch goedkomen zou je denken.... Ben benieuwd...