Heb 'm wel nog in zijn slaapzak op bed gelegd en onder alleen een dekbedovertrek. Het is veel te warm anders voor 'm, en de slaapzak om niet téveel tégelijk te veranderen .
mika heeft ook de slaapzak aan hoor, alleen niet onder een dekentje. Heb de hele dag de raam open gehad maar tis nog steeds benauwd boven blegh
Nou ik ga weer sluiten voor vandaag. Ga nog een ijsje pakken . En op tijd naar bed, want heb vannacht super slecht geslapen
wilden ze inderdaad. maar dan wel vrijblijvend en nadruk op het spelen en nog niet op de 'werkjes'. als juf denk ik 'FUCK! waar moeten we die tijd vandaan halen om dat ook te begeleiden'
pfff heftig hoor! hoop dat de weeenremmers aanslaan!! en dat de kleine echt nog een poosje blijft zitten! duimduimduimduim Suus, sterkte meid en hopelijk lig je nu ergens met wat afleiding (ik wil de weeen wel van d'r overnemen)
heb ook geen deken in de overtrek hoor , en hij heeft alleen een luier, ondergoed en t-shirt in zijn ZOMERslaapzak.... Zit me alleen wel net te bedenken hoe ik dat met Rick ook al weer deed met het hoeslaken. Deed nu bij Joost iedere dag een schoon hoeslakentje om zijn matrasje omdat hij zoveel zeverde/snotterde....maar met mijn "grote-bed-hoeslakens" ga ik dat niet redden (heb er maar 3, moet er dus zowiezo bijhalen.....en ook nog een extra molton....stel dat Rick nu een ongelukje krijgt....heb geen reserve molton meer liggen , hoeslaken gelukkig wel nog).... Ik weet het gewoon niet meer
jur lag eerst alleen in pyjama onderdekbedje, maar nu zijn we erachter dat hij in slaapzak wel goed doorslaapt, dus die nu toch maar aan en dan dekbedje als het warm is er maar niet overheen...
hier zonder deken in slaapzak. gister nog hoes er over heen maar dacht net dat het toch wel fris was. Dus dekentje erin maar dat werd al snel eraf gegooid. dus nu maar zonder. oh en hij heeft net eerst een ur liggen klooien in bed voordat het nu eindelijk stil is