oh en we hebben het er wel eens vaker over gehad dus vandaar dat ik het nog wist. dennis begint wel steeds vaker dat hij het toch wel leuk voor justin ook vind. maar ook hier duurt het nog ff hoor. en weet je, als je het verkoopt kan je toch altijd weer nieuwe kopen mocht het nodig zijn????
hihihih, dan moet ik al voor 06.00 uur gedouched zijn, wil ik mees voor zijn met wakker worden. dat gaat dus niet lukken! en ik ga ook idd samen douchen en als hij er nog in zit ga ik vast afdrogen en wat opmaken/aankleden, maar vaak begint hij te vervelen en met water te gooien en dan haal ik hem eruit, droog hem af en kleed hem aan, ze them in de box en ga dan nog ff gauw naar boven om mezelf aan te kleden
jeetje meid, wat fijn dat Dennis nu toch positiever is!!! Super!!! zou zo graag willen dat manlief hier er ook zo over dacht. maar ja.... je hebt gelijk trouwens dat je het dan opnieuw kan kopen maar dan ben je natuurlijk wel veeeeeeel duurder uit!
justin vind douchen geweldig en wilt er nooit uit!! dus dat gaat goed. en justin leg ik dan nog bij dennis neer als hij al wakker is en ga dan snel douchen
ja ik ben er ook blij mee, mirrem! Komt allemaal goed en nu ben ik er zelf ook nog niet aan toe maar dat komt tzt wel. we zijn nu ook nog zo druk met verbouwen enzo dus het zou ook nu niet echt uitkomen. Maar er is dus hoop!!! ja en nu ga ik er vandoor!!!! fijne avond nog!!!
hiihihihi, mees vindt het ook geweldig in bad, maar gaat dus zo met water gooien dat zowel de badkamer als ik druipend nat worden en aangezien waarschuwen geen effect heeft, draait het er meestal op uit dat ik hem dan maar uit bad haal. ik leg mees op de ochtenden dat ik om 06.00 uur opsta voor m'n werk ook bij manlief in bed, maar 9 vd 10 keer komt hij dan binnen 5 min. ook naar de badkamer om bij mama te komen kijken en aan de wasmachine te zitten
nou, dan ga ik er ook vandoor meiden. was gezellig weer! tot gauw! fijne avond iedereen en slaap lekker voor straks!
gaan er nog mensen leuke dingen doen vandaag? ik moet naar de vk en verder niet echt plannen.... dus heb inspiratie nodig
nou aan mij heb je niets denk ik, moet over 3 kwartier naar mijn oma voor dr haren in te draaien dan door naar de slager voor beleg te halen en wat broodjes. en dan weet ik het nog niet, denk niet veel aangezien we veel regen krijgen