vannacht weer een slechte nacht gehad . Ging om half 10 naar bed zoiets, heb zo half half wat geslapen. Om 23.00 uur werd ik wakker en leon was er nog niet, dus maar weer doorgetukt zo half half. En om half 1 werd ik wakker met pijn in mijn knie dus maar naar onder een asprine pakken zat leon op de bank tv te kijken. Toen was ik natuurlijk weer klaar wakker pff. Heb uiteindelijk wel iets geslapen, maar volgens mij ben ik meer wakker geweest dan iets anders.
oh kreeg gister een brief van de kraamzorg. Dat ze op 7 juli tussen 09.00 en 12.00 uur langs komen voor een intake. Nou prima maar dan moet ik werken en kan niet vrij vragen omdat een collega dan alleen is en die kan niet alleen balie draaien, ja kan ze wel maar gezien de drukte kan ze niet aan 3 kanten tegenlijk zijn en moet je gewoon met z'n tweetjes zijn. Dus heb vriendelijk verzocht de afspraak te verzetten naar een andere ochtend. Verzoeken ze mij ook vriendelijk om de intake op deze datum door te laten gaan. Nou sorry maar dat lukt niet, gister maar meteen gemaild of ze het kunnen verzetten, ben benieuwd wanneer ik bericht terug krijg.
Je zou 2 brede stukken elastiek kunnen halen en daar aan de uiteinden bretelsklippen maken en dan een hydrofiel luier op het hoofeinde die je aan de hoeken met de bretelsklippen vast maakt en het elastiek onder de matras door laat lopen. Dan hoef je alleen maar de hydrofielluier in de was te doen i.p.v. iedere dag het bed afhalen. Scheelt tijd en was.
Hahahaha nog 1 met het idee. Voor Karsten hebben we het nog steeds in zijn ledikant en bij de oudste 2 gebruiken we het om het dekbed niet al te ver te laten verschuiven.
Hij heeft tot kwart voor 7 keurig in zijn eigen grote jongensbed geslapen! Toen ik boven kwam, omdat hij riep, zat hij op de bovenste helft van het bed...."mama, uit" en "mama, die".... hij had zijn muziekmobiel (die had ik in het hoekje op het matras gezet) gepakt en op schoot genomen en wees er naar en vervolgens wees hij naar het ledikant . Ben er alleen niet helemaal uit wat hij nou bedoelde....of de muziekdoos hoort aan het ledikant of hij wil weer in het ledikant slapen .... Toen ik later met hem boven kwam vroeg ik of hij vanavond weer in het grote bed ging slapen, waarop hij promt op het grote bed klom en volmondig "JAAAA" zei
Juist....dat is een tip waar ik wat mee kan. Had zelf al bedacht dat ik ook de lakens van het ledikant kan gebruiken onder zijn hoofd...die passen ook om het matras (in de breedte).
met mijn rug wel. tis alleen aan de onderkant van mijn buik waar ik de meeste last heb waardoor draaien erg pijnlijk is.