` Jippie! Esther Jacob en Sem, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Fay! Wat een leuke naam! Geniet er lekker van met z'n 4tjes!
WOW, Esther, Jacob en Sem! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Fay! Dat heb je supersnel gedaan als ik het zo lees Geniet ervan! En vanmiddag samen voetbal kijken met jullie nieuwe gezin
Lieve Esther, Jacob en Sem, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Fay! Dikke knuffel, Ramona, Rick en Joost
Hoi meiden!! Even snel een berichtje vanaf een roze wolk!! Gisteravond om 22.30 begonnen de weeën en tegen half 1 kwam de vk.. 3 cm Naar het ziekenhuis.. Daar kwamen de weeën steeds sneller.. Ook in de rug.. Lekker onder de douche gestaan.. Daarna weer aangekleed braken de vliezen en kwamen de weeën elkaar opvolgen zonder pauzes!! Heftig hoor!! Op een gegeven moment hield ik het niet meer en had ongelooflijk drang.. Gebeld en ja hoor 10 cm!!! 10 Min persen en Madam was er om 02;20 UUR!!! Het ging heel snel!!! We moesten beiden even schakelen toen ze zeiden een dochter!! Wij allebei: "Een meisje??" Haha.. Het is een wolk van een dochter!!!
Esther, geweldig om van je te horen! Ben trots op je meid! Ben wel benieuwd naar een fotootje hoor! Jaaaaa, 1-1. Esmée stond gewoon te juichen voor de tv. Mal kind
Esther, een super snelle bevalling dus!! Heerlijk genieten nu!!! Kan me voorstellen dat jullie even moesten schakelen gezien jullie gedachtes dat het een jongen zou worden.
Jammer dat manlief niet meekan. En vervelend dat je hem hebt horen huilen, heel verdrietig allemaal. Dikke knuf meis, ik denk aan je.
O wat geweldig nieuws zeg, moest er toevallig vanmiddag nog aandenken. Esther, Jacob en Sem super gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Ga lekker genieten met z'n viertjes.