Fijn hoor zo'n snelle bevalling en ik heb altijd gedacht dat het een meid zou worden al was ik flink in de minderheid geloof ik. Ben zo blij voor jullie!
Hmm.. Ik denk een jongen.. Heb je wel eens gehoord van een soort pendelen met een ring boven je hand?? Zo ja heb je dat wel eens gedaan?? Mijn moeder heeft het bij haarzelf, mijn zus gedaan en die kwamen uit.. Ook bij mijn andere broers en zussen.. (en dat is natuurlijk nog afwachten of die uitkomen.. Maar wij zouden 3 jongens en dan nog een meid krijgen De eerste was goed Een jongen.. Vind het heel apart! Esther deze quote van jou is van 25 november 2009, dus nog 2 jongens te gaan zou ik zeggen.[/quote]
Hmm.. Ik denk een jongen.. Heb je wel eens gehoord van een soort pendelen met een ring boven je hand?? Zo ja heb je dat wel eens gedaan?? Mijn moeder heeft het bij haarzelf, mijn zus gedaan en die kwamen uit.. Ook bij mijn andere broers en zussen.. (en dat is natuurlijk nog afwachten of die uitkomen.. Maar wij zouden 3 jongens en dan nog een meid krijgen De eerste was goed Een jongen.. Vind het heel apart! Esther deze quote van jou is van 25 november 2009, dus nog 2 jongens te gaan zou ik zeggen.
Zo vandaag is bijna voorbij. We zijn echt de HELE dag bezig geweest met inpakken en het was heel relaxed en niet zo gehaast als voorgaande jaren. Behalve dan tussen 16 en 18 uur. Morgen het laatste beetje en dan klaar voor vertrek. Ben wel helemaal gesloopt.
Esther en Jacob, van harte met de geboorte van jullie dochter Fay!! echt een mooie naam!! Sem gefeliciteerd met je zusje!!
klinkt als een mooie snelle bevalling, kan me voorstellen dat je er even aan moet wennen dat jullie een dochter erbij hebben! ben wel nieuwsgierig hoe ze eruit ziet
Taarten van zowel 10, 15, 20 als 30 personen kosten 60,- bij haar. Het ging hier om iemand die hier om de hoek woont. En als ik bij een ander een taart van 20 personen koop voor 30,- prijst ze zichzelf behoorlijk uit de markt.
Nee hier hoefde ik juist niet voor te rijden, ze woont om de hoek. Nu moet ik er 20 minuten voor rijden, maar zo'n prijsverschil verspillen we er graag 20 minuten en 5 euro aan bezinekosten aan.
Esther, Jacob en Sem van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Fay. Als ik het zo lees is het uiteindelijk allemaal heel snel gegaan.
Vandaag Rick zijn verjaardagskado binnengekregen. Hij krijgt een nieuwe rugzak voor komend schooljaar, en heeft 'm zelf uitgezocht. Dit is 'm geworden: Rugzak Fast track - Jolena Houten Speelgoed
Die vierkante taart niet. Ik geloof dat ik die zo van het internet heb geplukt, maar zeker weten doe ik dat niet.
Zo ik ben weer bij. Vanochtend samen met Merel 3 uur in de stad gelopen en ik kan jullie vertellen, dat is niet aan te raden. Maar goed ik moest wat dingen gedaan hebben voor de vakantie van a.s. maandag.