Juli 2008 mama's (deel 7)!

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbels, 6 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

bij echt heel veel dingen denk ik van hoe lang zal ze er mee spelen, en veel dingen vind ik haar te 'oud' voor of juist nog te jong en wil toch wel iets waar ze echt wat aan heeft!

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Klopt idd....gaat gelukkig mbv de medicijnen wel veel beter....nu zijn mijn luchtwegen nog erg geïrriteerd en moet ik dus veel hoesten, maar da's wel te overzien. De hoofdpijn etc zijn gelukkig weg! Vandaag was hier trouwens wel een weeralarm afgegeven voor mensen met luchtwegproblemen...hield mijn hart vast voor onze Joost, maar het is heel goed gegaan vandaag.

Lief dat je er naar vraagt!

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wij hebben al zoveel omdat Rick er natuurlijk ook nog is......dus het zal nog wel iets van duplo worden, maar daar spelen ze gelukkig heel veel mee ;)

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lieverds....

Ik ga, weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten/liggen/hangen...
    Vannacht ging ik ook pas om 3 uur weer naar boven gezien ik toen ook al zo'n last had van de hitte en voeten....

5. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

hopen dat dat ook snel weer overgaat, hier was inderdaad ook een weeralarm afgegeven dus Isabelle moest de hele middag binnen blijven. Ze vond het gelukkig niet erg, gezellig samen voetbal gekeken!
    Super zeg dat het met Joost ook goed ging, misschien gaat het dan de goede kant op door je lucht bevochtigingsapparaat! wanneer heb je weer een afspraak met de KA?

moet zeggen dat Sebastiaan wel weer een beetje last had, maar die hebben we Ventolin gegeven en ging weer stukken beter!

6. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

whahaha daar denk ik nu al aan, dat Sebas ooit ook nog wat moet krijgen, dus Isabella moet maar noodgedwongen veel meisjes dingen:D

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Sterkte!!!! Ik hoop dat je toch een beetje zult slapen!!!

8. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

ik hoop toch dat je vannacht eerder ligt te slapen.

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Joost zit nu nog aan de Flixotide icm de Montelukast tabletten. Dat gaat heel goed moet ik zeggen. De luchtbevochtiger heb ik op dit moment eigenlijk niet nodig bij 'm (en da's maar goed ook, want ze waren alle 2 vlak na elkaar kapot...inmiddels heb ik sinds vandaag 2 nieuwe apparaten ;)).
    Rick heeft nu nog de Duovent én de Flixotide en daarnaast ook de Montelukast tabletjes en dat gaat ook goed gelukkig.

12 juli mogen we weer naar de KA, dus ben benieuwd. Hij zal wel aan de Flixotide en de Montelukast moeten blijven denk ik, maar da's niet zo erg. Wat ik erger vind, is dat hij weer aan 't afvallen is.....volgens mijn eigen weegschaal....en dat terwijl het met het eten juist een (klein) beetje beter lijkt te gaan....:(;)
    En zijn temp. blijft nog altijd te hoog, met die rare schommelingen ertussen....;)

10. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    het lijkt te helpen dus lijkt het me inderdaad logisch dat hij dat moet blijven gebruiken

gaat het ene de goede kant op zit je weer met het andere, ik hoop toch echt dat het qua gewicht en temp ook weer de goede kant op gaat.

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    tja, ik weet het ook niet......:( Komt vast allemaal ooit wel goed ;).

12. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    ik heb trouwens Sebas nog steeds geen bijvoeding gegeven mede doordat hij met zijn flessen een tijdje niet echt op een schema zat, ik denk dat ik daarmee wacht tot hij zes maanden is, nu gaan wij de 14e van Augustus op vakantie hij is dan net zes maanden, zal ik dan daar ook gewoon doorgaan met alleen fles en dan bij thuiskomst pas bijvoeding gaan geven of toch wel eerder???

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ondeugend..............wie, Ikke???????????:D

14. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

'gelukkig' voelt hij zich er volgens mij niet echt ziek van toch?

15. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

leuke foto!!:D

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Doen waar jij je goed bij voelt. Kan je daar niet echt raad in geven....maar die ene week extra (of zolang als jullie op vakantie gaan) alleen nog maar de fles kan heus geen kwaad. En wil je de week voor jullie vakantie starten met een hapje, dan doe je dat....ligt ook een beetje aan Sebastiaan natuurlijk. Kijk, als hij nu al bij jullie het eten uit de mond kijkt...kun je heus wat eerder beginnen. Is dat niet zo en taalt hij er verder niet naar, dan laat je het nog even lekker zo....

Fijn hè, aan mij heb je dus gewoon NIKS :D :D :D

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hij is er nog nooit echt ziek van geweest of heeft zich zo gevoeld (oké wel toen hij met die longontsteking in het ziekenhuis lag)....maar da's dus eigenlijk geen graadmeter....(en dus deel van het probleem)

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Geen tijd voor vriendjes of voor Rick, hij zat zo druk te spelen....maar een duim-pauze kon er wel af ;)

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dankje!

Heb ook nog een mooie van Rick (vind ik zelf dan):

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga er vandoor. Ga even lekker douchen en dan mijn bedje opzoeken. Fijne avond nog, slaap lekker en tot morgen!

Deel Deze Pagina