hahaha nee zo had ik zelf ook al gedacht, maar ik had er ook bij bedacht dat hij over het algemeen nog altijd een fles om de drie uur krijgt, eigenlijk te veel dus voor vier en een halve maand (flessen van 200 cc en dan een stuk of zes/zeven) en denk dat hij daar eerst maar eens wat meer tijd tussen moet laten we zien het ook wel. Voor nu zeg ik dat er inderdaad best een weekje bij kan
Zo, goedemorgen.. Hier een heerlijke, maar korte nacht gehad Tijdje geleden zijn we met onze buren een watergevecht begonnen met hun broer en schoonzus (onze gastouder ) Gister probeerden ze ons terug te pakken, maar dat is niet gelukt.. Toen kregen we allebei visite en dus kon er niks gebeuren... Nadat onze visite weg was, vloog er ineens een waterballon over de schutting Wij ff gewacht en toen stilletjes naar de schuur geslopen om 11 uur 's avonds.. Daar hebben we waterballonnen gemaakt en emmers gevuld.. En toen is het gevecht los gebarsten! Emmers water, tuinslangen over de schutting van de buurman heen die ertussen woont Uiteindelijk om kwart voor 12 gestopt, toen was iedereen nat Geweldig!
pff ook al. Ik ook hoor. Ben gisteravond naar bed gegaan, heb een boek meegenomen 14 bladzijdes gelezen en toen hield ik het niet meer, ben naar de badkamer gegaan me nog maar een keertje gewassen met een koud washandje, maar eer dat ik weer in bed lig is die frisheid al weer weg:x. Wist ook niet hoe ik moest liggen ed. Gelukkig toch in slaap gekomen en redelijk geslapen moet ik zeggen. Leon ligt nog steeds in bed heeft moeten draaien gister, en schoonmoeders komt zometeen mika brengen want die is daar blijven slapen .
Je zou evt wat mee kunnen nemen op vakantie voor het geval van ofzo? En daar aankijken wat je doet, die potjes zijn meestal toch wel even goed. (tenminste neem aan dat je dat bedoeld toch ). Volg je gevoel wat dat betreft!
ik had vannacht weer iets raars gedroomd. Dat ik in een geheim poker clubje zat . Ik poker nooit en heb nog nooit gepokerd dus weet begod niet hoe dat moet. Maar we hadden zo'n geheim apparaat (lees lijkt op een randomreader van de abn bank ) en die kon de mensen die vals speelde eruit halen zeg maar . Dus kwam er zo'n kerel aanzetten begon dat ding te piepen en te doen en vroeg ie aan mij of we aant pokeren waren. Ik zo van ja dat klopt alleen ben ik super slecht dus hij mij helpen en ik ondertussen maar eens naar de wc, waar voor de wc carlo boshardt bij een tafel stond, die hoorde blijkbaar ook bij ons clubje. Echt zo raar allemaal
nou ik ga eens kijken waar mika blijft, die zou zo moeten komen, misschien nog tot straks en anders tot vanavond, leon moet weer draaien dus ben weer alleen thuis
sow net weer een smak gemaakt zeg van de trap . glee uit op de 3de tree van onder sloeg mijn voet om en kon me aan het traphekje opvangen gelukkig. Mika die liep zelf de trap af dus die had ik gelukkig ook niet vast. Blegh wat schrikken
Hallo hallo, net terug van de vakantieboodschappen. Omdat alles op Center Parcs toch behoorlijk prijzen is, gaan er 2 van die bigshoppers aan fris, wijn en andere lekkere dingen mee. En wat is het heerlijk koel hier!!!!!!!!!!!!!! Er is daarstraks een stortbui met wat onweer gevallen, zo lekker! Alles staat hier lekker open om door te luchten.
Hmmm de site legt gelijk een link indien ik het woord Center P. type. Hoe kan dat? Het was geen internetcode ofzo die ik had geschreven.
Ik heb gisteren trouwens heerlijke slippers gehaald voor mijn opgezwollen voeten. Van het merk ipanema. Deze: Ipanema Butterfly Black - Ipanema | Slippery 2 bandjes zitten over de grote teen en nog 1 extra over de voet, maar ze zijn zo ruim te verzetten dat je het gewoon niet voelt. En ligt dat die dingen zijn, ze lopen echt alsof je blote voeten hebt.
Daantje, doe je een beetje voorzichtig!! Rare droom zeg hahaha KK, klinkt gezellig zo'n watergevecht. Ramoontje, leuke foto's! Essie, lekker het meeste al in huis gehaald voor de vakantie. Alvast een fijne vakantie gewenst.