Smallerdesmallerdesmal.. wat zegt die verder? Volgens mij alleen dat ze zicht zelf nogal knap vind...
Wij zitten inmiddels al een week of 3 op die van ons -voor beneden- te wachten , kon ze nu toch wel heel goed gebruiken.....
en daar (oja lele) kent justin nou weer het dansje van!! hahaha fijn zo'n mama die de dansjes na gaat doen.....!!!
Ik kan niet dansen... Dus Noof moet het met Josje, die de dansjes voor doet doen en ik weiger om Josje op de vroege morgen na te doen.. 8)
Soms, vang ik ineens zoiets op.. Ik heb een soort van ingebouwd iets, ik zelfs na 100x dora, ik een dvd niet eens gezien heb, ik ontwijk het gewoon onbewust
das wel lekker. heeft justin ook op zijn kamer en het werkt goed. raam dicht, screen dicht en s middags alles open zetten. scheelt eniorm
hij kwam net vervelen....dus ik zeg "denk erom, anders neem ik jou mee naar plop ipv rick, lekker romantisch", reactie "daar word ik zo moe van"
hihi, ik vind die dansjes zo leuk . Kijk elke dinsdag en evt woensdag morgen naar de wereld van k3, maar volgens mij is dat nu afgelopen want van de week was dat er niet meer op . Dus kan de dansjes niet meer na doen