Ik weet niet wie vanavond de regels bepaald... Dan moeten we het die even vragen ooowhhh, spanje 1-0!!!
ik weet bijna wel zeker dat duitsland de mat aanveegt met ze (Zoals nu lijkt spanje) maar dan word het wel een spannende finale!! en ben bang dat NL er dan niet als winnaar uit komt..
Ik denk dat Spanje wel wint (zijn ook beter..) Hmmm... Ik dacht dat Brazilië zou winnen.. Maar een finale Ned - Dui, dat kan mn hart écht niet aan...
ja meiden ik ga er vandoor. trek het niet meer. lekker tukkie doen. fijne avond met hopelijk rustige kindjes en blije kindjes als ze morgenochtend om 10 uur wakker worden...maar nu ben ik te optimistisch 7.30 uur is al goed ciao babes!!
ik dacht de eerste helft ook dat Brazilie zou winnen, maar weet niet wat bertje gedaan heeft in de rust maar het heeft wel geholpen!!!
Jawel, voor een deel..........het spannendste heb ik gemist........toen kwam Pat me even wakker maken (heel fijn, NOT).......vanochtend wist ik er niks meer van
doei doei annopanno!!! thanx!! wat is zijn nummer? dam stuur ik hem dat ieder weekend!! slaap lekker!!
Ik heb hem ff gesmst.... En dat heeft wel gewerkt... 8) Gewoon kalm blijven, en voetballen, dan komt het wel goed!