Bloem, wat ontzettend leuk! Van harte gefeliciteerd! Lisette, ik begreep dat Sebastiaan in het ziekenhuis ligt? Sterkte en heel veel beterschap! Susanne, succes met de bedrust. Hopelijk blijft je beebietje nog even zitten waar hij zit!
nou dan gaat hij dus liggen keten. Maar volgens mij is ie nu wel in slaap gevallen hoor hem nu niet meer. Misschien zielig, maar vind het zieliger voor hem als ik hem de hele tijd blijf straffen omdat hij dingen doet die niet mogen. Hij heeft vandaag al 3 keer in de hoek gestaan en een paar keer een laatste waarschuwing gegeven, en dat is toch wel veel gezien dat hij maar heel af en toe eens in de hoek staat en verder goed luisterd. Misschien als hij nu lekker slaapt dat hij dan beter te pas is en ik ook.
Ik kreeg net een sms van Suus: Ze moet tot volgende week zondag in het ziekenhuis blijven. Blijkbaar is de kans toch groot dat ze de komende week gaat bevallen.
ohh nee toch . Maar beter bevallen dan dat het niet goed gaat. Hoop dat suus en de kleine het dan goed maken!
grrr stopt er iemand hiervoor met zn auto gaat ie liggen toeteren! 1 keer vind ik niet er maar niet 4 keer! Nu is mika dus weer wakker
goedemiddag, nou ja niet zo heel goed eigenlijk want moeten tot zondag zowiezo nog in het ziekenhuis blijven. Had me er eigenlijk wel op verheugd om vandaag weer naar huis te mogen, maar helaas! Ben zelf ook behoorlijk verkouden dus een halfslachtige poging gedaan om terug te lezen.. maaaaaaaaar las heel goed nieuws!!! BLoem van harte!!!! minder nieuws van Susanne, sterkte meid! en hopelijk blijft jullie jongetje nog even lekker bij je zitten!
Isabella heb ik helaas al twee dagen niet gezien die is gisteren en vandaag bij broers van Jos en daar ook blijven slapen.. voor haar wel leuk natuurlijk, beter als een hele dag in het ziekenhuis, maar begin haar nu wel te missen
Lekker hè al die ziekenhuis bacteriën. Wat een domper zeg dat Sebas tot zondag moet blijven. Wel goed van ze dat ze hem niet te vroeg naar huis sturen want ik vond het eigenlijk wel al heel vlot. Ik hoop echt dat hij zondag dan echt naar huis mag.
Ik krijg misschien Nikita voor een kleine week te logeren. Is voor Suus ook niet leuk maar zo in het ziekenhuis kan ze er ook niks mee. Ik miste Sven en Maarit ook heel erg toen ik die 4 dagen met Karsten in het ziekenhuis zat dus ik begrijp hoe je je voelt. Knuf voor jou.
heerlijk!! Dit was weer een andere KA als die van gisteren en die was het niet met zijn beslissing eens om Sebas al naar huis te sturen. Snap het ook wel hoor, wil ook niet volgende week hier weer zitten(eerst lekker opknappen) Zondag ga ik wel vanuit want dan is zijn antbiotica kuur afgelopen.
En dat is ook wat ze in eerste instantie gezegd hadden toch. En dat bedoelde ik ook dat je geen zin heb om volgende week als je net een paar dagen thuis bent weer een week in het ziekenhuis te zitten omdat hij nog niet helemaal was opgeknapt.8)
Precies, ach nog een paar daagjes zal weer eens naar mijn mannetje toe gaan. Geef zelf telkens de fles e.d. en denk dat hij zo wel weer wakker word.
Jammer, Lisette dat Sebastiaan nog even moet blijven, maar misschien ook wel beter. Als je er even uit wilt, ik woon 5 minuten van het ziekenhuis vandaan... Senn, hier gaat het goed. Huis is nog niet verkocht, maar goed.. hij staat ook sinds gisteren online. Hoe is het met jou?
Op dit moment heb ik barstende koppijn maar dat komt door het benauwde weer.:x We hebben de uitslagen van Maarit haar testen binnen. Ze is gelukkig niet net als Sven autistisch maar heeft wel bindingsangst. Officieel mag dat bij haar nog niet vastgesteld worden omdat ze eigenlijk nog een paar jaar te jong is. En de bindingsangst houdt in dat juist aan de personen waar ze erg aan gehecht is ze zichzelf geen houding weet te geven en dat gaat gepaard met buien die vanuit het niet kunnen komen en van het 1 in het ander over gaan. Het ene moment heel blij en het andere moment heel driftig om niks. Ook hebben ze een intelligentietest bij haar afgenomen en daaruit is gebleken dat ze ruim boven gemiddeld intelligent is. Verklaard ook waarom ze in januari een bijna 100% score had op haar kleuter citotoets. We gaan nu thuisbegeleiding in gang zetten en dan gaat iemand van buitenaf meekijken hoe we de zaken nu beter kunnen stroomlijnen zonder dat we iets op 3 verschillende manieren aan de kinderen moeten uitleggen omdat ze alle 3 een andere aanpak nodig hebben. Maar dat gaat pas na de vakantie spelen om ook even voor onszelf rust in te lassen. Verder gaat het best aardig en zijn we heel druk omdat er allerlei schoolreisjes en activiteiten voor de deur staan zo aan het einde van het schooljaar.
Fijn dat jullie nu weten wat er met Maarit is en goed dat jullie hulp hebben aangevraagd. Hopelijk kunnen ze iets voor jullie betekenen. Eind van het schooljaar druk?? Daar merk ik nou helemaal niets van Sterkte met je hoofdpijn!