hahahahaha ik zou ook twijfelen hoor!! ones in a lifetime!!! hahaha nee hoor zou het op het laatste moment ook nog het fototoestel pakken...eh nee tegenhouden!! hihi
hahaha nou zo was julian een tijdje geleden achteruit aan het lopen en in de dweilemmer gevallen, ik vond het dus super grappig en wilde de camera pakken maar mijn moeder had hem er al uit gehaald Hij zat echt met z'n hoofdje erboven uit en zijn voeten en armen staken eruit, zag er gewoon te grappig uit maar helaas.
daantje succes morgen bij de vlos, en hoop dat je een beetje slaap in kunt halen vannacht! Liesje super dat je een goede 20 weken echo hebt gehad!! leuk zeg een jongen!!! esther mooie foto van Sem en Fay!! ben je al een beetje gewend? ingrid ook een mooie foto van Milan!! wat super dat hij al zo lang slaapt, hier krijgt Sebastiaan nog altijd tussen negen en elf zijn laatste fles en soms s'nacht ook nog, en s'ochtends is hij meestal rond zessen wakker. Hahaha in slaap vallen tijdens het eten, mijn moeder heeft een foto van mijn broer die in de macaroni in slaap is gevallen!! Senn heerlijk dat Karsten het zo lekker had in het water! Ling fijn dat het vandaag weer beter ging met Justin! hier vanmiddag naar bataviastad geweest, erg leuk om te winkelen! ook goed geslaagd!
Hallo is er nog iemand? Hellup! Tygo heeft de 5e of 6e ziekte. Verschijnselen; Vlekjes (nu ik er over na denk zag ik deze gister al op zijn wangen) en sinds vanmiddag (hoge) koorts 38.5... Nu lees ik dat dat de 6e ziekte onschuldig is, maar de 5e ziekte kan voor mij (ook na 1e trimester) niet best zijn??? Wat denken jullie? En ik moet morgenochtend naar CB...zal ik dat maar afbellen? En eerst gewoon naar HA gaan??? Ik hoop dat er iemand online is....
Helaas...er is niemand meer... Ik vermoed zelf dat het de 5e ziekte is. Ik bel morgenochtend gelijk de HA en daarna het CB om te overleggen. Ik weet ook niet of ik het al eens gehad heb als kind, dussss Nou ja ik ga maar slapen... Klets morgen wel weer met jullie.
Silla, je zal vast wel niet meer online zijn maar bij mij zei de vlos toen dat het geen kwaad kon toen ik dacht dat Julian het had. Weet tot nu toe nog steeds niet welke het was.
staat een heel verhaal van kwebbels een paar pagina's terug ergens, het kan in de zwangerschap wel gevaarlijk zijn. Heb toen de verloskundige gebeld toen ik zelf ook ziek werd en moest toen zelf gelijk bloed prikken, dus hou wel even in de gaten hoe je je zelf voelt.
oke, Julian had het toen ook alleen wisten we niet of het de vijfde of de zesde was maar hoefden niet langs te komen want het was in die fase van de zwangerschap toch niet meer gevaarlijk voor de baby:x Zowel assistente van de ha als de vk zeiden het. Dan gooi ik het erop dat het de zesde is geweest omdat alles goed is gegaan
silla idd even anders de ha bellen en dan het cb, misschien kun je andere afspraak maken? Ik mag over een half uurtje aanfietsen naar de vlos . Mika gaat mee, ben benieuwd hoe dat gaat. Hij heeft nu dikke ogen, of dat komt dat ie nog moe is. Hij was om 7u al wakker maar wel gapen en doen. Gister om 11 uur sliep ie ook al in de auto . Maar even in de gaten houden voor straks. uhm en verder.. Sliep pas weer om 12u. Om om half 2 van mika weer wakker te worden, leon had bij hem de raam open gezet en daar was mika van wakker geworden en die wilde niet meer gaan slapen of papa moest bij hem in bed blijven . Uiteindelijk om half 3 dat ie weer ging slapen volgens mij. Toen moest ik naar de wc. om half 5 heb ik de raam op de slaapkamer dichtgemaakt, werd gek van die vogels die aan bekvechten waren. en om half 6 ging de wekken van leon alweer, en daarna kon ik niet goed meer in slaap komen *zucht*. Straks met mijn moeder naar de action, eens kijken wat we in kunnen slaan
Dames heden nacht om 4.45 uur is geboren na een turbobevalling van 3 uur MAXIME DOMINIQUE (waarschijnlijk wordt het MAX als roepnaam), zoon van Susanne en Jeroen en broertje van Nikita. Omdat hij lekker is blijven zitten tot 36,1 weken weegt hij 2600 gram!!!!!!! De moederkoek wilde niet loskomen bij Suus en is onder verdoving verwijderd. Hierdoor heeft ze wel 2 liter! bloed verloren dus is ze erg gammel maar heel erg gelukkig. Lieve Suus en Jeroen van harte met de geboorte van jullie zoon en Nikita gefeliciteerd met je broertje!!!! Ben trots op je Suus dat je het nog zo lang hebt weten te rekken.
Lieve Suus, Jeroen en Nikita. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Max! Wat een geweldig nieuws en een mooi gewicht zeg! Liefs Christian, Wendie, Esmée en Maureen!
O dat doe ik zeker en met jullie kletsen is voor mij echt ontspanning dat ik me verplicht voel om ook het hh te doen.
JOEHOE, hij is lekker blijven zitten! Lieve Suus, Jeroen en Nikita, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Maxime! Sterk maar lekker aan, geniet van je kraamtijd en van elkaar en wij wachten met spanning de eerste foto's af. Liefs, Ramona, Rick & Joost
Dan is het waarschijnlijk de 6e ziekte. Wat ik er van weet is dat de 5e ziekte zonder koorts is en de 6e ziekte met koorts. De ha kan er verder volgens mij weinig aan doen. Is een kwestie van uitzieken net als griep. Het CB zou ik wel afbellen zeker als Tygo zich zo ziek voelt. Wat de risico's in de zwangerschap zijn zou ik even met de vk overleggen die weet ik niet uit mijn hoofd.