Juli 2008 mama's (deel 7)!

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbels, 6 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Vanmiddag de crematie gehad, ben blij dat ik ben geweest maar wat vreet zoiets energie zeg. Ben nu hardstikke moe.

Waren ook allemaal oude bekenden, leuk om die weer gezien en gesproken te hebben al is het natuurlijk niet op een fijne manier, maar goed.

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hij heeft dus idd een oorontsteking te pakken.
    Van de ha heeft hij nu een wat zwaardere kuur gekregen omdat hij de laatste paar weken al 3 looporen heeft gehad aan dezelfde kant waar nu ook de ontsteking zit.
    Dit is ook het oor waar zijn buisje uit is dus daar zal de KNO arts wel een nieuwe in gaan zetten.

Net weer een molletje gegeven dan gaat het hopelijk zo weer wat beter met hem.

O en we mogen niet meer zwemmen met hem, helaas, maar dat vermoeden hadden we al.:(

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik snap wat je bedoelt, zoiets heb ik ook in maart mee gemaakt.

En dit soort gelegenheden zijn echt slopend.:(

Is er nog iemand met je mee gegaan?

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ben me toch en partij moe.
    Vannacht onwijs beroerd geslapen vanwege de rugpijn en vanmiddag de hele middag met een beroerd kind op schoot gezeten.
    Ik hoop dat ik vannacht wat beter slaap.:)

Om die reden heb ik niet op iedereen gereageerd want heb er even de puf niet voor sorry.:)

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Daantje, eigenwijs mannetje in je buik dus hahaha. Milan lag ook in stuit tot week 32 ongeveer toen was hij gelukkig gedraaid. Vervelend dat Mika zo was zeg maar volgens mij is het ook een beetje een fase waar ze in zitten.

Christiea, even wat rustiger aan kunnen doen voor een tijdje is ook wel eens lekker toch?!

Senn, balen van Karsten zijn oor en dat jullie nu niet meer mogen zwemmen. Hopelijk is hij er snel vanaf!!!

Silla, wat is hij goed verwent zeg!!! Hoe is het verder met je??

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Susanne, Jeroen en Nikita gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Maxime!!!!!!!

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier was het vanochtend dus weer kwart voor 6 :$, maar met als gevolg dat hij net tegen 18 uur in slaap is gevallen, even op de bank heeft liggen slapen en nu lekker in zijn bed ligt ;). Ben alleen benieuwd hoe vroeg hij dan morgenochtend wel niet wakker is ;)

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ach gossie......:(

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    O jee.....hoe is dat afgelopen???

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Arm ventje.....en hoe is het verder met hem?
    En niet meer zwemmen is wel logisch nu, jammer maar helaas....

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ga jij maar eens lekker uitrusten, bijtanken en proberen te genieten van je vakantie!!!!

Dikke knuffel!

12. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    Wat geweldig!!!!!
    Van harte gefeliciteerd met jullie gezonde zoon en broertje!!!!!!
    Super dat je het tot 26,1 hebt volgenhouden hoor!!
    En natuurlijk kon die operatie er ook nog wel bij ;). (denk je alles gehad te hebben) Nu lekker bijkomen en genieten van jullie mannetje!!

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    sow net 3 machines was weg gevouwen en 1 zit in de droger.
    Mika wil weer eens niet gaan slapen volgens mij. Nu is het huilen en leon is bij hem, even streng toe spreken.

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    heeft iemand van jullie toevallig ervaring met een draagdoek? Wil er eentje vragen als kraam cadeau van mijn ouders en schoonouders

15. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    hey buddy!!
    hoe is het nou? echt al een tijd niet gesproken!! Zag dat je wel al eerder was geweest.

16. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    luxe hoor!!

17. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    helaas smsje is denk ik niet aangekomen. drama!! gisteravond om 23 uur al klaarwakker en huilen en zelfs bij ons niet willen slapen. uiteindelijk wel en pas om 3.30 uur terug gelegd, toen werd ik pas wakker. En om half 6 hoorde ik hem alweer. gelukkig nog uitgezongen tot half 7 maar niet echt relaxed.

18. och.. zielig zeg.. lees ik zo nog hoe het nu met haar is? en zo niet, hoe is het nu met haar?

19. och, ook al ziekjes.. door het zwemmen? denk het niet, esmée heeft dat ook nooit geloof ik...

20. bij maureen had ik een draagdoek, maar dat vond ik zelf niet echt wat.. vond het een gepriegel... ik heb een draagzak van babybjorn, die bevalt super!

Deel Deze Pagina