nou ja, heb liever ook geen muizen. ik denk dat ik hem wel geprobeerd had te redden maar ja je kan niet alles tegenhouden toch?
Geen ervaring met draagdoeken, wel met zo`n buikdraag ding, bij jor veel gebruikt, bij Noof niet, die wilde dat niet, wilde liever rond kijken haha
Ja ik weet nog dat jij elke avond (geloof ik?) met Joost in de draagdoek lag...Tenminste Joost dan die lag haha. Wat gaat de tijd toch snel he!!
En bij de BabyBjorn zijn er zelfs "zakken" voor de winter . Ik droeg 'm altijd onder mijn jas....vond het zo'n "gefrot" worden met mijn jas nog eronder.... Maar ieder zijn ding hè
Als je gevoelig bent voor oorontsteking zou dat zeker zo kunnen zijn hoor. Ook omdat Karsten misschien zijn buisje is verloren ( ik zou niet weten hoe of wanneer?) en er nog een gaatje in zijn trommelvliesje zit waardoor er bacterieen achter kunnen gaan zitten. Maar ik hoorde laatst van mijn moeder juist dat ik vroeger met een oorontsteking niet mocht zwemmen en het toch had gedaan, toen was ik er zo vanaf en nooit meer geen last van gehad (was een loopoor). Dus dat is dan weer geheel tegen alle theorieen in
Ah kijk, de koorts is al gezakt!! Is ze wel wat vrolijker al? En eten en drinken gaat verder wel goed? Hopelijk voelt ze zich snel beter.
Ik moest eigenlijk naar mn vader (werken) maar heb het verzet, ik kon nog niet eens even naar de comp lopen zonder gebrul.. Dus had gehoopt dat als papa binnen kwam, die de aandacht zou trekken, maar niks, ze zag hem NEEE.. MAMA (ook goede avond)
ja dacht ook al zoiets. hahaha jij was de uitzondering!!! of miss toch de remedie voor oorontsteking!! tegen alle doktersadviezen in!!!
Ja die zak had ik er ook bij inderdaad. Die waren wel ideaal moet ik zeggen! Anders worden die voeten en beentjes zo snel koud!
Jah, ze is nu al aan het puzzelen, en minder "zielig" dan vanmiddag (heb geen zet pil gegeven trouwens) Maar drinken en eten wilde ze opzich wel redelijk, 3 bananen en 3 pakjes sap, wat water uit een beker. Dus dat zit wel goed
Verschillend, soms alleen onderdelen, soms half levend, soms nog keurig maar dood. Smakelijk is anders
Ik hoop dat ze het ziek zijn van byron heeft Ik spuug altijd alles onder namelijk haha, Byron niet En Noof tot nu toe ook nog niet
Haha, nee voorlopig denk ik het ook niet hoor. Ik weet het gewoon ff niet..Af en toe denk ik ''Ik vind het wel prima zo, als Indi ouder is kan ik lekker met haar allemaal meidendingetjes doen'' En soms denk ik ''Het is wel weer leuk om een broertje of zusje erbij te krijgen voor Indi''. Maar als ik nu al kijk wat voor georganiseer/stress het is om 's ochtends naar het werk te gaan, savonds eten, naar bed etc...Dan denk ik echt van ''Hoe kan ik dat allemaal gedaan krijgen met nog een 2e erbij?? '' Zolang ik dit gevoel heb denk ik nog niet dat ik er klaar voor ben. Ik denk dat als Indi naar de basisschool gaat er misschien klaar voor ben