Juli 2008 mama's (deel 7)!

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbels, 6 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Niet?:$:D

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Heb vandaag een grote bretels gekocht, uit elkaar gehaald en die zit nu onderlangs de matras met een hydrofiel luier. :D Joost probeerde wel meteen of hij de klipjes open kon maken ;)

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Gefeliciteerd!!!!! :)

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Pfffff..........maar hopen dan dat het zo blijft wat die ontsluiting betreft en dat kleine uk met bedrust nog een hele poos blijft zitten! Hele dikke knuffel voor Suus!!!

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hihihihi wijsneusje.:D
    En blijft het nu wel goed zitten?

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik denk het, want hier hebben er vandaag ook 2 op de gang gehad en ik voelde me op een gegeven moment net een politie-agent :x

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Pfffff............:( :( :(
    Ik weet even niet wat ik moet zeggen....

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ze hoopt vanavond nog online te komen want Jeroen heeft een laptop aangeschaft zodat ze wat te doen heeft.
    Moet alleen wel het internet meewerken.;)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Er is weer onweer op komst wat ik op de radar zag.
    Zit nu nog in Frankrijk.;)
    In Polen daar is het nu ook noodweer met heel veel onweer.:$

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zo'n dag heb ik toen ook gehad, toen Joost in het ziekenhuis lag....toen heb ik ook veel gehuild.

Dikke knuffel voor jou! Je moet maar zo (proberen te) denken: het is zo zondag en hij is iig in hele goede handen!

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Het zit goed....dus ik ben benieuwd. De klemmetjes zitten alleen we bovenop de matras, wel aan de zijkant, ben er een beetje huiverig voor dat hij daar dan weer op gaat liggen met zijn gezichtje ;). Nou ja, zal allemaal wel goed komen! ;)

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    En met absolute bedrust ga je je ontzettend vervelen!!!! Ik hoop voor haar dat het internet lekker meewerkt!

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Joost ging vanavond zonder problemen slapen, geen huiltje, niks :D
    Morgen het ledikant maar uit elkaar halen en dan zijn kast even verplaatsen.....

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Moet morgen met Joost naar de kinderarts, voor controle. Laat ie al die tijd met zijn temp onder/rond de 38 zitten....heeft ie vanavond ineens 38.9 *zucht*
    Nou had ie ook hele zure diarree, dus ik denk dat ie een buikgriepje oid heeft :( Of het zijn toch zijn longen weer die opspelen, want hij knort ook weer wat;)

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als je wilt dat het iets meer naar de zijkant komt te zitten kan je het elastiek iets nemen door er een nietje in te doen.

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En hij wilde vast graag naar bed.:D

Weet je al wat over de 26e?

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Karsten had ook 38,6C vanavond en dan niet eens diarree.:x
    Zou het misschien deels door de warmte komen?:(

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ach, zal zo best wel goed komen....kan volgens mij de klipjes ook nog een heel klein stukje verplaatsen, da's dan misschien wel net genoeg. Maar dat probeer ik dan morgen wel ;).

19. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Heb een beetje bijgelezen, maar ben erg moe. Weet dus niet of ik alles onthouden heb, maar zal een poging doen.

Mirrem: douchen; hier is Arind nooit heel vroeg wakker, dus meestal probeer ik te douchen voor ik haar uit bed haal. Als dat niet lukt ga ik soms ook gewoon douchen terwijl Arinde rondloopt. Bij ons is de badkamer beneden en dan laat ik de kamer- en de badkamerdeur open en loopt ze gewoon in en uit. Meestal komt ze dan met wat speelgoed in de badkamer spelen. Maar ik weet niet of dat met Mees ook zou kunnen...
    Suus: balen joh, dat je zo lang moet blijven maar wel goed dat ze je in de gaten houden! Hopelijk blijft jullie kleine man nog even lekker zitten. Sterkte ermee!
    Lisette: voor jullie ook een tegenslag, maar wel goed dat ze Sebastiaan niet te vroeg naar huis sturen want daar heb je ook niks aan!
    Bloem: van harte gefeliciteerd!!!! Leuk, een brusje voor W!!!!
    Senn: fijn dat jullie begeleiding krijgen na de vakantie, want kan me voorstellen dat het best lastig is om 3 kinderen op 3 verschillende manieren te behandelen. Dat is haast niet haalbaar zonder hulp!!!
    Daantje: balen zo'n pechdag. Hopelijk zijn jullie morgen allebei wat beter in jullie doen!!!!

Verder weet ik het niet meer. Hier een drukke dag op school gehad en de kinderen waren niet vooruit te branden:$:x Tussen de middag nog een gesprek gehad en uit school vergadering tot bijna half 6, dus heb het wel even gehad voor vandaag...
    Arinde is gelukkig weer helemaal de oude. Had vanmiddag wel vrij lang geslapen bij de oppas, maar verder helemaal prima. Gelukkig maar!

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel leuk dat hij het gewoon zelf heeft aangegeven:)

Deel Deze Pagina