oh ja dat kan ik best inkomen hoor. Maar jullie hebben ook veel te voorduren gehad bij maureen zeg! Nu maar eens eerst lekker genieten van jullie gezinnetje!
Dit is er idd een waarin ze verplicht met de beentjes uit elkaar moeten zitten.....Weet ook niet hoe die dus is als ze nog heel klein zijn, want toen had ik die nog niet. Maar die mag je iig van me hebben. Heb hem in januari nog gebruikt voor Joost, toen het zo sneeuwde ....dus je kunt hem wel lang gebruiken .
Ik zou ip ook de auto van mijn moeder kunnen lenen als ze de auto heeft. Dus zou gewoon naar jou toe kunnen komen. Als je me wat datums doorgeeft wat bij jou uitkomt (Geen woensdag of vrijdag ) dan kijk ik welke ik kan en regel ik een auto en kom ik jou kant op als je dat goed vind.
Da's goed.........volgende dagen iig niet: 12 juli, 15 juli en ehm...20 juli (maar da's Mik's verjaardag )....verder staat er nog niet heel veel op het programma....
oke dan kijk ik morgen even, accu is nl leeg, dus ben er ook meteen vandoor . Dames weltrusten voor straks en hoop dat iedereen een goede nachtrust heeft
wij hebben sinds kort de draagzak van baby bjorn en ben er echt helemaal gek op! Hadden bij Isabella een ander merk en die zat daar wel goed in maar Sebas hing daar heel erg in achterover, en bij de baby bjorn gaat dat veel beter! Anno beterschap met Nova!! Kwebbels grappige foto!! een derde sluit ik op dit moment echt uit. Vind 2 eigenlijk wel een mooi aantal. Daantje hopelijk draait de kleine nog (als het al een stuit is) verder kreeg Sebastiaan in het ziekenhuis ook elke dag paracetamol, zelfs als hij geen koorts had, heb daar toen een discussie over gehad met een verpleegster maar het is niet alleen bedoeld voor koorts maar ook als een kleine pijn heeft. Senn beterschap voor Karsten!! en wat naar dat jullie geskimd zijn!! en verder ben ik het alweer kwijt..
hier morgen eerst lekker naar de kapper met het hele gezin!! heerlijk! Daarna op nacontrole in het ziekenhuis! Hopen dat alles goed is, maar daar gaan we maar vanuit!!
Hier kreeg Joost dat ook in het ziekenhuis, iedere 2-3 uur een pcm afgewisseld met nurofen. En idd niet alleen tegen de koorts maar ook pijnstillend. En bij een longontsteking hebben ze toch vaak pijn bij het ademhalen....
ik zou nu dus denk ik Sebastiaan ook eerder een paracetamol geven. Isabella kreeg het alleen als ze boven de 40 had.
Ramoontje en Lisette ik vind het niet meer dan normaal dat in zo´n situatie je kindje paracetamol krijgt. Goedemorgen! Hier een lekkere nacht gehad. Babypoes (nog steeds geen naam, nu wil manlief hem ''piew piew'' noemen omdat Indi hem op die manier nadoet haha, mannen,? ) Ik heb hem vanacht niet gehoord en vanmorgen is ie eindelijk op de kattenbak gegaan. Het beestje is nog maar 8 weken dus hij weet het nog niet helemaal geloof ik. Vandaag lekker vrij, manlief heeft gister het tuinhek afgemaakt dus we kunnen weer iets van ons lijstje afstrepen Heb hem gevraagd of de tuin op de verjaardag van Indi af kan zijn en hij dacht dat dat ging lukken...