Juli 2008 mama's (deel 7)!

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbels, 6 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga afsluiten, denk niet dat Suus nog online komt vandaag.;)

Ramoontje weltrusten voor zo en ik spreek je morgen!:)

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    goed hé :D

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    tja....wie zal het zeggen ;)

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Denk het ook niet, want dan was ze er al wel geweest ;). Dat ze maar lekker en vooral goed uitrust!!!

Jij ook welterusten voor zometeen en tot morgen!

5. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    AAAHH!! en ik wilde het gisteren, of was het alweer eergisteren, niet vragen!!! gefeliciteerd!!!! super!!

6. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ook vanaf hier veel syterkte!!! lekker de kleine nog even binne houden!!

7. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    he gedver!! :(

8. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    dikke knuf!!!

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga lekker douchen en dan naar mijn bedje! Fijne avond, slaap lekker en tot morgen!

10. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    dat bedoelde hij dus :D

11. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    slaap lekker ramoontje, en jij ook senn!!

12. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    pfff ben het ook zat...dat vochtige weer met warmte maakt het zo benauwd. blegh!

13. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi hoi!!

Sen ik heb hier tussen alle bedrijven door een kaartje gehad van Karsten :D Heb er niet meer bij stil gestaan dus goed dat ik er nu wat over lees. Indi en ik zijn uiteraard van de partij;) Heb jij een lijstje voor Karsten voor wat hij allemaal wil hebben? Anders koop ik misschien iets wat hij totaal niet boeiend of leuk vind;)

Lisette: hopelijk mag Sebastian snel weer naar huis zeg. Domper dat het vandaag niet mocht maar wel begrijpelijk.

Bloem gefeliciteerd! Heb je verloskundige al gebeld?

Susanne hopelijk blijft de beeb toch nog ff zitten hoor. :(

14. kwebbels

Hier een leuke avond gehad. Lekker uit eten geweest met de praktijk. Heerlijk gegeten en gelachen. Met Indi is alles goed gegaan vandaag op het kdv en morgen hebben we beide lekker vrij. Vanaf volgende week ga ik op de maandag werken ipv dinsdag. Dus dan worden mijn dagen nu: Maandag, woensdag en donderdag. Die ene dag ertussen vrij vind ik erg fijn want ik merk nu dat ik, als ik drie dagen werk/school heb, niks in huis doe omdat ik dan helemaal afgedraaid ben. Nu heb ik dus een dag tussendoor waar ik huishouden kan doen.

Nou ik ga lekker naar mijn bed! Trusten en tot de volgende keer.

15. kwebbels

Gister als laatste en vandaag weer als eerste :D Kn niet al te lang blijven want de tegelzetter komt zo de tegels in de keuken afmaken dus moet zo douchen. Maar ik heb zo´n gave fiets voor Indi besteld voor haar verjaardag!!! Ik ben helemaal in mijn nopjes!

Maus & Co | Webwinkel | Driewieler Radio Flyer (Classic Red Tricycle) | Radio Flyer | Zoek op Merk | Maus & Co.

Is wel wat prijzig maar goed, hij is van goede kwaliteit en is van 2 tot 5 jaar. :D

Hier een lekkere nacht gehad. Wel een aantal keer de kat even op zijn kop moeten geven omdat dat beestje de neiging heeft om ´s nachts te gaan zitten janken en aan de deur staan krabben. Heb me voorgenomen de volgende keer hem naar buiten te doen :)

Ik ga er weer vandoor!!

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    goedemorgen.

Hier wel een redelijke nacht gehad. En het is nog steeds benauwd in huis :(. Vanmiddag weer werken blegh.

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Toen ik me aan het klaarmaken was om naar bed te gaan kreeg ik een sms dathet vndaag zou worden.

Dus Suus kom er maar uit!:D

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik vind het echt leuk voor je dat je zo'n leuk team hebt gevonden om in te werken.:)

Misschien wel handig die dagen zo.
    Ik vind het aan 1 kant wel lekker om 3 dagen achtereen te werken dan heb ik ook een lang weekend. En daarbij is Niels op woendag vrij dan doet hij ook het eea in huis.;)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Die is stoer zeg!:D

Of je spuit de poes nat met de plantenspuit, dan leren ze het snel genoeg af.;)

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb hier alles tegen elkaar open staan om het maar wat koeler te krijgen.:)

Deel Deze Pagina