grrrr nee nog steeds niet wat een gave fiets, super! (is ie er ook in blauw?) dat gedrag iss heel herkenbaar, jurre doet het zelfde met uit bed gaan enzo bokkepootjesvulling, mmmhh klinkt apart (best spannend)
Ach meis, wat vervelend nou toch! Hopelijk doet de pcm snel zijn werk!!! Hele hele hele dikke knuffel voor jou en Sebastiaan (en Isabella en Jost uiteraard!).
KK: ook hier nog even...VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 25e VERJAARDAG!!!! En natuurlijk veel succes morgen met je eerste werkdag!
Heb je de hengel al ontvangen?? Maarre baby van Rensie kom er maar uit mama is benieuwd naar je!! (en de rest van het forum ook)
KK Beterschap voor Esmée hopelijk is het morgen weer over!!! En ik wil je ook heel veel succes, maar vooral ook plezier wensen op je eerste werkdag morgen!!!
oohw nee dat gaat niet door, hij moet zowiezo eerst een dag koorstvrij zijn, en hij heeft vandaag eigenlijk de hele tijd rond de veertig graden gehad (alleen als hij zijn infuus gehad heeft met paracetamol heeft hij wel minder)
Rensie de fiets is zover ik kan zien niet in het blauw. De hele serie is in het rood/wit. Ik heb hem van de site www.maus-en-co.nl besteld.
Pffff........hij is natuurlijk in goede handen, maar het liefst heb je hem toch thuis (begrijpelijk )! Ik hoop dat ie heel snel mee naar huis mag!!
Weet nog steeds niet goed wat er aan de hand is met Sebastiaan. Volgens mij de dokter zelf ook niet.. hij heeft een bloedonderzoek gehad en er waren wel bepaalde waardes die verhoogt waren maar het zekere ervan weet ik ook niet. Morgen komt de dokter pas weer langs en dan horen we ook weer meer. Weet in ieders geval dat het een lange nacht gaat worden want hij krijgt om de zes uur pcm en om de vier uur moet hij verneveld worden (wat hij trouwens echt super doorstaat)
Nou hier een lekker dagje gehad. Heb in de tuin gewerkt toen Indi lag te slapen. Toen was het opeens druk hier want mijn moeder kwam langs maar mijn schoonmoeder kwam ook onverwacht langs en een vriend van manlief ook. Toen zijn we vanavond nog even naar het oude huis geweest om de laatste dingen daar weg te gooien. Nou viel dat erg tegen want wij dachten dat het 2 doosjes waren maar het waren dus 2 boodcshappenkarren vol Indi vond het huis vreemd om zo leeg te zien en was erg onder de indruk...
laatste keer (anderhalf uur geleden) had hij weer veertig. Maar toen heeft hij weer paracetamol gehad en ligt nu te slapen
Raar idee hè......voor Indi wel goed dat ze zo ook betrokken wordt bij de verhuizing en het afscheid nemen van het oude huis!
Maar hij heeft dus longontsteking en waarschijnlijk nog iets? Hopen dat je morgen wat meer te weten komt van de ka!
dacht je een rustig dagje te hebben maar werd toch nog aardig druk! hoe bevalt het verder in jullie nieuwe huis?