lisette: Balen van sebastiaan zeg! Hoop dat het niets ernstigs is. Heel veel sterkte en beterschap met je mannetje!
hij had afgelopen zondag een longontsteking, daar heeft hij antibiotica voor gekregen. Ging gedurende de week steeds beter, donderdag was hij zelfs lekker weer aan het spelen lachen, gillen en brabbelen. Ze wouden dus tot aaan vandaag de kuur afmaken hier omdat het toch beter gaat met een infuus als in drankvorm. (Hij was ondertussen ook al een paar dagen koortsvrij) Maar sinds gisterochtend is hij echt weer goed ziek, ondanks de antibiotica kuur, dus ze denken dat er misschien een andere infectie ofzo bij is gekomen.
Ja inderdaad. Nu ligt Indi net een half uurtje op bed en heb ik eindelijk ff rust. Moet alleen zo nog ff een was vouwen. Hier in ons huis bevalt het super! Ontzettend lieve buren. Gister een buurvrouw aan de deur die me kwam verwelkomen en of we een bakkie kwamen doen tzt. En vandaag de buurvrouw schuin tegenover ons. De post van de overleden vorige bewoner moet ik aan haar geven (dan geeft zij het aan de zus van de overleden man) en dat deed ik vanochtend en toen vroeg ze me binnen (hindoestaans-surinaams vrouwtje). Tijdje gezellig geklets en later op de dag kwam ze een bakje zelfgemaakte nasi met paksoi en kip brengen. Is dat even lief??
ik ga er niet vanuit dat het ernstig is, denk dat ik dan ondertussen de dokter wel gesproken zou hebben
hier een lekker weekendje gehad! Senn was idd de moeite waard dat hotel. Mooie omgeving, lekker rustig, super vriendelijke bediening, mooie kamer, lekkere douche, lekkere douchegel , heerlijk eten en lekker ontbijt. Alleen de nacht was minder want was om half 4 klaar wakker tot ongeveer 5 uur. Wat dat was weet ik niet toen in slaap gevallen tot kwart voor 8 en toen nog tot kwart over 8 want toen ging de wekker. Verder zijn we nog naar giethoorn geweest, nog met een bootje wat gevaren. Daarna zijn we naar steenwijk geweest, hebben we niet gegeten senn, hebben in het hotel in het restaurant gegeten, hadden we toch wat meer zin in . En moet zeggen was erg goed het eten. Oh ja voordat we naar het hotel gingen zijn we nog naar zutphen geweest, daar nog lekker door het stadje gelopen en nog wat foto's geknipt. Ook daar bij de prenatal 2 shirtjes en een zonnebril voor mika gekocht . 1 shirtje met hup holland hup voorop en achterop 2-0 voor papa en ik, en een ander shirt is blauw met de tekst grote broer. Vandaag zijn we terug geweest naar giethoorn en daar wat rond gelopen en gezeten, en gelopen en gezeten en weer naar de toilet en wat gelopen en gezeten en weer naar het toilet . Was erg leuk en gezellig, dus we hebben ons prima vermaakt. Gaan er zeker nog een keertje terug. Alleen die tussendeuren wat maken die een herrie zeg. Als iemand die gewoon open duwt en dicht laat vallen is het echt dat die met een klap dichtvalt, en de kamer deuren ook is wat minder. Maar verder echt een leuk hotel. Zal zo eens wat foto's op de computer zetten en wat spammen als dat lukt .
Ja beter als waar we eerst woonden. Dit is ook lekker kindvriendelijk. Bij ons achter hebben we prachtig uitzicht (groot veld met veel mooie bomen en een vijver). Vandaag dus ook met Indi de eendjes gevoerd en even bellen geblazen. En ook de kat is inmiddels gesetteld. Er lopen hier een aantal katten rond die hier al 15 jaar wonen en die mogen dus van hem niet in onze tuin komen. En ze luisteren ook nog naar hem
ik ga er weer vandoor. Zo nog een keer een fles en vernevelen en dan eens kijken of ik een paar uur kan slapen! laat morgen wel weer horen hoe het gaat!
hey meiden, ff snel een postje van mij....... Lisette, meid, wat krijg jij (en vooral Sebastiaan) het nu voor je kiezen arm arm manneke. hoe kan dat nou dat hij nu weer zo ziek is ondanks de AB?? Enorm veel sterkte en vooral heeeel veel beterschap voor Sebastiaan. Hoop zo dat hij gauw weer opknapt en lekker mee naar huis mag. KK, meid gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!! 25, jeetje wat een jonge blom nog, hihihi. En lekker verwend vandaag, zo hoort het he? en wat hoor ik nou, morgen werken?? hoe? wat? waar? Ingrid, heel veel beterschap voor Milan, hoop dat ze gauw wat aan zijn liesbreukje kunnen doen! Kwebbels, morgen kijkers, super! en leuk in julie nieuwe huis, geweldig! meiden, ben er weer van tussen. tot gauw maar weer!