ok. ja dat kan natuurlijk. En nu is hij wel tevreden? jammer dat je nu wat verder van je ouders vandaan woont, maar Pat heeft het zo beter naar zijn zin, Rick slaapt nu veel beter dan in het oude huis, en jij krijgt steeds meer vriendinnen toch? nu joost nog even op de been en dan is iedereen happy!!! hoewel ik denk dat joost het best wel naar zijn zin heeft, met zijn nieuwe vriendin!!
Alles goed met iedereen? Ik zat vanavond met Ivy in het ziekenhuis zeg. ze was gevallen toen ze van binnen naar buiten wilde over de dremple met dr loopfiets. Daarna compleet van streek en ze gebruikte dr ene handje neit meer en ik mocht er ook neit aan komen. toch maar ff de hap gebeld dus en moest er maar even naar komen laten kijken. Ze dacht neit dat eht gebroken was omdat ze de hand en de arn wel naar elkaar toe kon duwen en Ivy m ondertussen ook weer af en toe wat gebruikte. Gekneusd dus. Wel even in de gaten houden of ze m morgen beter gebruikt en anders even terug. Arm meisje snapt er niks van. zegt telkens auw als ze m gebruikt en kijkt iedere keer neit begrijpend naar dat handje. Ze ligt nu met een zetpilletje te slapen
Was ik nog ff snel. Esmée nog steeds koorts. rond 8 uur 39.9 en toen pyama uitgedaan en alleen romper met spaghetti mouw en zomerslaapzak aan. rond half 11 heen gegaan, gloeide helemaal. temp gemeten, was 38.6, maar omdat ze zo warm was heb ik de slaapzak ook nog uitgedaan. scheelt da christian morgen vrij is, dus ze kan eventueel thuis blijven. de meiden gaan wel heen, want de uren waren al afgesproken en dan moeten ze wel gewoon heen. lekker rustig voor chris
Lekker verwend dus, ga maar lekker los met shoppen. Och arme Esmée, gelukkig is ze niet ziek geworden tijdens jullie vakantie. Beterschap voor haar.
Dan had je hopelijk toch niet de kamer gelijk naast de receptie om de hoek de klapdeur door en dan 1e deur links? Maar mooi dat jullie het naar jullie zin gehad hebben.
Ik zou heb gewoon lekker laten. Het is toch gewoon jouw buik hoe het eruit ziet, voor mij zou je hem echt niet mooier hoeven maken hoor.